Inttilesket 2/2016

Kissamamma_96

Kertokaahan teidän tuntemuksia tulevasta inttileskiydestä. Miten meinaatte selvitä arjesta ja yksinolosta ilman toista? Oletko jo suunnitellut spesiaaleja menoja yksin tai kavereiden kanssa? Miten ajattelitte ylläpitää suhdetta inttiaikana (puheluita, skypettämistä, kirjeitä)?

Sivut

Kommentit (23)

inttileski2016

Kihlattuni lähti tänään inttiin,vielä täs viime hetket viestitellään,kohta on perillä ni sit viestittely ja soittelu taitaa jäädä pikkasen vähemmälle.. Viikot oon yrittäny ajatella positiivisesti,ja suunitella itteleni kaikkea kivaa, ja sanonu poikaystävälleni et menee positiivisin mielin sinne eikä törttöile ni kaikki menee hyvin! :) Viime yön kyllä itkin niin paljon et nytkun heräsin silmät ihan punaset ja turvonnu ja ahdistaa.. Mietin että miten tästä selviin,ollaan yli pari vuot seurusteltu,kihloissa ollaan ja tiiviisti yhessä oltu,se on mulle myös mun parasystävä! Onneks lapsuude asunnoissa vielä asutaan,muuten oisin jääny ihan yksin meijän omaan kotiin vollottamaan. Harmi vaan kun oon täs seurustelun aikan menetttäny ystävii tosi paljon, muutama vaan tällä hetkellä ja hekin kiireisiä :/ Jotain kivaa täs pitäs nyt 2vk keksiä..Jos oikein ymmärsin niin kaikki pääsevät 15pvä lomille et sit ois 2vk menny? Tätä ikävän määrää,en tiiä miten tästä selvitä,eka suunittelin itteni nii paljo tekemistä mut nytkun päivä koitti ei huvita mikään,itkettää vaan.. mitäs suunitelmia sulla on? :)

inttileski

No tässähän tää itkiessä on menny ihan mukavasti. Suunnittelin kyllä kaikkea täksi kesäksi mutta ei kyllä tällä hetkellä huvita mikään. Oon ollu poikaystäväni kanssa vasta hetken mutta ollaan oltu yhdessä koko sen ajan ja siks tää on todella outoa olla erossa. Ensimmäinen paniikkikohtauskin iski pitkästä aikaa tänään. Toivon löytäväni positiivisia kokemuksia ihmisiltä inttileskeydestä, koska itseltäni ei positiivisuutta löydy.

il2016

I feel u inttilesket ! :'( koko helvatan päivä ja ilta mennyt itkiessä( harvinaisen herkkä nainen kyseessä).. työnteosta ei tullut mitään, kultahan se siellä mielessä pyöri alati ja aina kun kuuli viestin tulevan niin purskahdin itkuun :( en olis koskaa uskonu et vois tuntea näin suurta kipua, kaipuuta ja tuskaa. Koti on ihan autio ja yksinäinen ilman sitä rakasta vierellä :/ Viestejä kerkes oma poikaystävä aika paljonki laittamaan, josta olin elämääkin iloisempi :) Huomisesta tulee heille varmasti paljon kiireisempi ja soittamaan pääsee vasta varmaan loppuviikosta :/ Kuvia on tullut paljon selailtua puhelimesta ja jokainen toi mieleen ihania hetkiä parisuhteestamme <3 2 viikkoa täytyis jaksaa ennen kun poikaystävä pääsee ekoille lomille, äääh en ymmärrä miten ihmeessä muka ?! joka päivä nähty seuraavat puol vuotta (asummehan yhdessä) ja jo tää yks vaivainen ilta/yö tuntuu aivan kauhealta :'( pitää vaa kehittää tekemistä eikä jäädä sänkyyn itkemään :D
Joten älkää surko, ollaan samassa veneessä tässä :) jaksamisia kaikille, kyllä ne kullat kohta sieltä takas tulee <3

Prinsessa

Samoilla tuntemuksilla mennään täälläkin.. Vein ton tänään huovinrinteelle ja sen jälkeen en oo muutakun itkeny... Ennen tätä päivää ajattelin et "huh vähän omaa aikaa" mut nyt toivon jo et tulis kotiin..

kissamamma_96
Seuraa 
Liittynyt3.7.2016

Itkuinen fiilis ja kohtalontoverin kanssa vuodatettu viinilasin ympärillä. Ollaan siis seurusteltu avokin kanssa vajaa kolme vuotta, mistä vuosi asuttu yhdessä. Eilen lähti Dragsvikiin ja tiedä sitten kuinka pitkään aikoo viihtyä siellä. Olen kannustanut olemaan vuoden tehden jotain kivaa, kuin puolivuotta jotain ei niin kivaa. Itse meinasin mennä 2/2018 inttiin korkein tavoittein. Outoahan tässä on se, että ensimmäistä kertaa joutuu asumaan "yksin". Muita suunnitelmia ei ole kuin parin viikon ajalle: taidemuseoissa käyntiä, pääsykokeet, töitä ja kavereita. Tiedä sitten jos syksyllä pääsen opiskelemaan+töitä. Tsemppii kaikille muille inttileskille ja kyllä me pärjätään!:) Ainakin yritys on kova.

Vierailija

voi kuinka hyvin voin samaistua ylläoleviin kommentteihin, helpotti pikkasen tätä tuskan määrää :D Meillä kanssa vuosi yhteiseloa takana ja eilen aamulla minun töihin lähtiessä piti hyvästit pariksi viikoksi jättää, ei paljoa voi puhelimella olla tai vastailla minulle, jota en edes tajunnut ajatella kaiken ohessa ettei voitaisi yhteyttäkään pitää silloin kun on ikävä ! miten yksi päivä voi tuntua niin pitkältä ja tuskaiselta, sama raskas olo jatkuu tänään, mutta eiköhän tästä selvitä tytöt ! :D

inttileski2016

Musta toi yhteis wappi keskustelu kuulostas kivalt tai fb
Ryhmä ! :) sais vähän kohtalotovereita ja uusia kavereitaki tyyliin ! Meinaan kenenkää mu vähäisistä kavereista ei oo inttileski samaan aikaan ku mä ja eipä niitä kavereita enään muutenkaan oo..

inttileski

Mä tykkäisin kans wappiryhmästä ainakin, koska mun kaverit ei kyllä jaksa kuunnella mun juttuja loputtomiin. :D ja on mulla hyviä vinkkejäkin ikävän kestämiseen, jotka vois osalla toimii saman hyvin.

InttileskiTRE

Mun poikaystävä lähti kanssa maanantaina ja nopeet hyvästit heitettiin ennen ku lähin töihin. Sen jälkee oonki saanu varmaa maximissaan 5 tekstaria. Mitään ei oikeen kuulu, mikä pahentaa vaa ikävää. Innoissaan ja kovilla odotuksilla se sinne lähti, joten yritän odottaa vaan kärsivällisenä, että se malttais muaki muistaa välillä :D Onko muitten poikaystäviä Niinisalossa?

Vierailija

Ihan ku omia ajatuksia olis lukenu xD Olin aamulla itsekin lähössä töihin nii nopeesti hyvästeltii, enkä osannu ees odottaa että tää ikävä ja odotus olis näin kamalaa. Ja etenki se kun mitään ei kuulu... Tää epätietosuus on kamalaa

Vierailija

Mullakin lähti poikaystävä inttiin ja ikävä on niin järjetön :( nyt Viimenen kuukaus oltu 24/7 yhdessä ja lähtö tuntu tosi pahalta. Itku kurkussa kokoajan odotan viestiä sieltä. En edes pääse omaistenpäivään. Nyt tuntuu että eihän tätä pysty kestämään puolta vuotta saati sitten vuotta mutta eiköhän jonkun ajan päästä kännykkääkin saa käyttää enemmän niin saa sentään yhteyden muruun. Voimia kaikille kyllä tästä selvitään!

"Inttileski"

Sama tilanne täälläkin. Tiesin, että poikaystävän lähtö tulee olee vaikeeta, mut et näin vaikeeta... Nää kolme päivää on ollu tosi tyhjiä. En halua tehdä mitään, koska haluan aina olla puhelimella jos poikaystävältä tulee viestiä. Päivässä ei kyllä kauheen montaa viestiä vaihdeta... Tää epätietoisuus on kamalaa. Toivottavasti sitten helpottaa kun pääsee armeijan rytmiin kiinni ja tietää milloin toinen on vapaalla. Ollaan oltu kaukosuhteessa, joten viikon tauko näkemisestä ei oo ollu ongelma, nyt on. Koko ajan on huono fiilis ja poikaystävä mielessä. Ja paha mieli myös siitä et poikaystävä joutuu kärsii, kun ei yhtään tykkää olla intissä.

inttileski2016

Kaikilla tuntuu oleva samat tunnelmat tääl siis.. :/ nyt kyllä itellä on vähän helpottanu tää ikävä mut saa nähä iskeekö kohta vielä pahempan takas.. onneks unilääkkeitä käytän niin ei iltasin kerkeä hirveen kauaa ikävöimään kultaa :) Lähin porukoiden mukaan mummille muutamaks päiväks,toivottavast nää päivät menis nopiaa ni kohtahan on jo tää viikko menny ja enää sit ois 5päivää kun kulta tulee kotii ! Ketkä haluis sitä wappi ryhmää? Ja minne päin teijän kullat meni? Mulla meni vekarajärvelle

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat