Olen huolissani kaveristani, joka tapailee 15 vuotta vanhempaa miestä.

Vierailija

Kaverini on itse vasta 20-vuotias. Tuollainen suhde ei voi mielestäni olla terve ja olen varma, että mies käyttää kaveriani hyväkseen. Onko mies jotenkin jälkeenjäänyt? Miten kertoa hänelle, että suhde tulee kaatumaan ikäeroon enemmin tai myöhemmin?

Kommentit (2)

Vierailija

Mun ystävä on ollut 5 vuotta yhdessä itseään 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ovat nykyisin onnellisesti kihloissa ja heillä on yhteinen lapsi. Tyttö oli 19 ku tapasivat. Ei se tietenkään kaikilla toimi, mutta kukaan ulkopuolinen ei voi toisia saada eroamaan. Voit toki ilmaista oman mielipiteesi, mutta vastustus luultavasti vain saa heidät tykkäämään toisistaan enemmän. Jospa antaisit heidän elää rauhassa omaa elämäänsä. Jos kaverisi taas seurustelis itsensä ikäisen kanssa, niin henkisesti he ei olis myöskään samalla tasolla. 20-vuotiaat miehet on vielä pikkupoikia ja useimmat niistä kasvaa vasta lähempänä kolmeakymppiä, jos silloinkaan. Sen takia useimmat naiset valitsee itseään vähintään pari vuotta vanhemman miehen. Parisuhteen onnistuminen riippuu kuitenkin ikää enemmän siitä, mitä ihminen haluaa. Hyvin eri ikäisetki saattaa olla samanlaises elämäntilantees samoinen unelmineen. Ja mun mielestä kaverisi voisi yhtä lailla hyväksikäyttää vanhempaa todennäköisesti itseään varakkaampaa miestä vaikka sitten rahallisesti ;) Ikä ei tee ihmisestä pahaa tässä tapauksessa.

Vierailija

17 vuotiaana katselin vain lähemmäs 30 vuotiaisiin miehiin päin, aloitin nykyisen suhteeni 18 vuotiaana itseäni 7 vuotta vanhemman kanssa, sisarellani on 16 vuotta vanhempi mies. Ei se ikä määrää rakkauden määrää. Minäkin jo 15 vuotta saman miehen kanssa kulkenut. 35 vuotias ei ole todellakaan 20 vuotiaalle liian vanha!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat