Tylsä parisuhde

Turhautunut

Haluan vain purkaa itseäni johonkin ja (ei voi sanoa että toivon) pelkään, että täältä löytyy samaistujia. Neuvonantajia kaipailen myös.
Asumme siis miehen kanssa yhdessä, omassa pikku kerrostalokaksiossa. Olemme kahdenkymmenen, lapsia ei ole. Suhteemme on järkyttävän tylsä. Meillä ei ole mitään yhteistä tekemistä. Minä pyörin kämppää ympyrää, siivoilen sillointällöin ja valitan tylsyyttä. Mies istuu sohvalla 24/7, syö roskaruokaa ja tuijottaa telkkaria. Pyytää aina minua kanssaan toljottamaan telkkaria, mua ei kiinnosta. Olemme ensinnäkin lihonneet molemmat tavattoman paljon lähiaikoina, urheilemaan ei jaksa lähteä. Mies jättää roskia ja tavaroita pisin kämppää, minä kuljen perässä ja kerään niitä pois. Joskus jätän itse tahallani esim. astiat korjaamatta ikäänkuin kostoksi että palvelen häntä aina, mies valittaa minulle siitä. Minulla ei ole aikoihin ollut ystäviä, ainuttakaan. Äitini kanssa tykkään kahvitella, asuu toisessa kaupungissa. Miehellä voisi ollakin kavereita, mutta ei uskalla(??) jättää minua yksin kotiin. Kököttää täällä mun rinnalla vartiossa, muttei tee kanssani mitään. Rakastamme kyllä toisiamme jostain kumman syystä, tuntuu että ainut suhdetta ylläpitävä asia on seksi, sitä harrastamme silloin tällöin. Muuta yhteistä ei ole. Emme edes keskustele enää toisillemme. Auttakaa, olen yrittänyt puhua miehelle asiasta mutta ei reagoi mitenkään. En halua loppuelämääni istua neljän seinän sisällä tässä iänikuisessa tylsyydessä.

Kommentit (1)

Vierailija

Yhteen muuttaminen tekee parisuhteesta arkista. Sinun miehesi on valitettavasti saanut surkean kotikasvatuksen, eikä tule siitä paranemaan jollei saa kunnon herätystä. Ehkä hän ajattelee, että pelkkien "miesten töiden" tekeminen riittää. Niitä ei kuitenkaan ole kovin paljoa muissa kuin omakotitaloissa. Kokeileppa viikon ajan listata paperille kaikki kotityöt, mitä olet tehnyt. Sitten mies saattaa tajuta, että tekee oikeasti todella vähän. Sen jälkeen voitte yhdessä neuvotella reilusta työnjaosta. Moni muukin nainen tekee saman virheen ja hemmottelee miehensä piloille. Sitä ei saa kuitenkaan jatkaa liian pitkään, tai muuten saat pahimmillaan huhkia loppuikäsi. Ainoa hyväksyttävä syy tehdä reilusti enemmän kotitöitä on se, että mies käy töissä ja itse olet työttömänä/kotiäitinä.

Tunnut kaipaavan molemmille liikuntaa, miksi et siis lähde tylsyyden vallitessa vaikka salille tai juoksulenkille? Tai sitten meette johonki Rakas meistä on tullut pulleroita -ohjelmaan :D Ruokavaliota kyllä voi itsekkin muokata paremmaksi. Siitä varmaan on turha sanoa enempää, koska netti on vinkkejä pullollaan.

Täällä cosmon sivuilla monet hakee ystäviä. En tiedä onko se toimivaa, mutta laita ystävien hakuilmoitus ja kokeile löytyiskö seuraa. Kavereita taidat kaivata. Vai oliko se miehesi, jolla niitä ei ole? Voittehan etsiä ystäväpariskuntia joiden luokse meette yhdessä kyläilemään. Itse ainakin voin olla yksin kotona rauhassa kaiket päivät, kun mies on töissä. Harvoin raiskaaja tms. tulee kotiovelle, hankit vaikka pippurisumutteen, jos mies ei muuten tohdi poistua kotoa. Toisaalta hän voisi myös kutsua kaverit teille kylään, miksei hän tee niin? Voisitte myös yhdessä käydä vaikka elokuvissa, jos hän telkkaristakin tykkää, niin saisitte vähän vaihtelua kotona oleiluun. Vaikuttaa, että miehesi voi olla masentunut, kun ei muuta osaa kuin olla telkkarin ääressä ja vahtia sinua. Kannattaa kysyä siitä häneltä. Jos tilanne on oikeasti jatkunut pitkään ja ei muutu esim. paremmaksi edes kotitöiden suhteen, niin sano suoraan ettet jaksa enää ja harkitset eroa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat