Kesäkamuja Helsinki/ pk-seutu!

Vierailija

Moikka! Täällä kirjoittelee 32-vuotias tyttö Helsingistä. Havahduin juhannuksena siihen, että mulla ei oo mitään kunnon festari- tai muitakaan suunnitelmia kesälle, erilaiset elämäntilanteet on vähän erkaannuttaneet entisistä kamuista ja muutenkin kaipaisin elämääni uusia tuulia ja ympyröitä. Kaipaisin rentoa seuraa etenkin tapahtumiin/ festareille, mutta miksei myös ihan lenkille, kahville, salille ja silloin tällöin vaikka viihteellekin :)! Ikähaarukka voisi olla joku 25-35, mutta ei ole niin vuoden päälle :)! Jos yhtään innostelee, niin laittakaahan yhteystietojanne alle, niin kootaan joku hyvä (kesä)porukka kasaan :)!

Kommentit (2)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moikka! Täällä kirjoittelee 32-vuotias tyttö Helsingistä. Havahduin juhannuksena siihen, että mulla ei oo mitään kunnon festari- tai muitakaan suunnitelmia kesälle, erilaiset elämäntilanteet on vähän erkaannuttaneet entisistä kamuista ja muutenkin kaipaisin elämääni uusia tuulia ja ympyröitä. Kaipaisin rentoa seuraa etenkin tapahtumiin/ festareille, mutta miksei myös ihan lenkille, kahville, salille ja silloin tällöin vaikka viihteellekin :)! Ikähaarukka voisi olla joku 25-35, mutta ei ole niin vuoden päälle :)! Jos yhtään innostelee, niin laittakaahan yhteystietojanne alle, niin kootaan joku hyvä (kesä)porukka kasaan :)!

Heips! Tälleen vähän extempore, kiinnostaisiko sua ehkä lähteä seuraksi (ja tutustumaan siinä samalla) huomenna Tuska Heatseekerin merkeissä? :) oon itte 20v, eli vähän alle kyllä tuon sun ikähaarukan. Oon kesää viettelemässä pk-seudulla , mutta asun virallisesti vielä muualla. Saatan kylläkin muuttaa syksyllä tänne :)
Viihdyn itsekin erilaisissa tapahtumissa, keikoilla, terasseilla,puistoissa.. jos vaan yhtään nappaa ja tuollanen musa kiinnostaa, laita meillä , niin voin myös kertoa lisää itsestäni!

lehdossa@outlook.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat