Te kenet on joskus jätetty

Seuraa 
Liittynyt4.3.2014

En yleensä kirjoita omia juttuja mihinkään julkisesti mut nyt tuntu et on pakko ja aattelin et jos helpottais oloa ees vähän..sen takia toivon et tähän kerrottais omist kokemuksista eroista ja keinoista miten voi unohtaa entisen suhteen ja sen ihmisen...mulle tää ero tuli ihan puun takaa,siit on nyt viikko aikaa ja oon ihan paskana..meil oli silloin tosi mukava pv ja kaikki oli päällisinpuolin hyvin eikä mitää merkkejä näkyny,eikä ennenkää tota pv..meil oli välillä vaikeitaki riitoja ja taustalla oli tän toisen valehtelua aika usein pienistä asioista ja välil oli semmonen tunne ettei hän panosta tähän tarpeeks..mut sit se aina parani ja se sano kaikkii juttui et tekis mitä vaa tän eteen tms..ja viel viimesenäki pvnä suunniteltiin kaikkee,meil oli yhteinen risteilyki varattun ja kaikkee muuta:/ eli ero tuli ihan yllätyksen..syitä en saanu sen enempää ku että ei jaksa enää näit riitoja ja valituksia ja ettei tunnu enää samalta..ei oo vastannu mun viesteihin oikee mitenkään. Se on antan olla kokonaa ja tuntuu ettei sil oo sen mielest mitää velvollisuutta selittää eikä selvittää mitään asioita ja ees mun kysymyksiin ei voi vastat ku kysyin esim että voisko meil olla joskus mahd viel selvittää..(tossa lyhyin versio tästä xd) ja tosiaan melkein 4v oltii yhessä ja kihloissaki..kätee jäi pelkkä sormus ja helvetin paha olo..eli onko mitään selviytymiskeinoja tähän..? Ihan kaikki kertomukset ja neuvot tms kelpaa..oon niin rikki ja ihmeissää ja käyny mieles kaikki et hyppään jo joltaa sillalt alas,tuntuu vaa niin pahalt ilman sitä ja ku tajus ettei ehkä nähä enää koskaa..kiitos jo etukätee kaikille,tarvisin tosissaan apua nyt D:

Kommentit (4)

Vierailija

Voi ei, :( Itelläni ei oo kauheesti kokemusta noista ihmissuhteista, mut ymmärrän et tuntuu varmasti kauheelta...mut voimia sulle <3

Vierailija

Itelläni on vähän samantyyppinen tilanne, mut jätettiin just reilun kahden vuoden suhteesta, josta 2 v asuttiin yhdessä. Vaikeeta on.. Musta tuntuu että paras keino päästä yli on löytää uus, mut ei oikeen vielä kehtaa ruveta ettimään ku eksän kamatki on vielä täällä.

Nainen92

Paras keino päästä yli ei todellakaan ole löytää uusi mies tilalle! On julmaa käyttää toista ihmistä päästäkseen yli. Mun mielestä eron jälkeen kannattaa antaa aikaa itselleen ja miettiä mitä haluaa. Tee asioita joista pidät, kokeile jotain uutta ja puhu ystäville. Jos se ei riitä niin ammattiapua on myös tarjolla. Joskus on hyvä puhua jollekulle täysin ulkopuoliselle. Ymmärrän miten pahalta susta tuntuu mutta usko mua, se helpottaa. Hitaasti, mutta helpottaa kuitenkin. Vähitellen huomaat pärjääväsi ja nauttivasi jälleen elämästä. Sitten voit olla valmis uuteen ja toimivaan suhteeseen. :) Se, että osaa olla yksin on hyvin tärkeää. Sen mä olen oppinut oman eroni jälkeen.

iidamuru
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Itellä ero tuli 2kk suhtee jälkee, jote ei ollu mitenkää vakavaa. Suhde oli tosi mun ensimmäine, jote tietyllä tavalla se kirpas, ja lähinnä jäi vituttaa se että en ite pistäny poikki jo kuukautta aiemmi vaa annoi jätkän jatkaa perseilyää.

Mutta nii, ekaks olin itte ihan fine, ja lähin heti kaverille, mutta yöllä aloin miettii ja kaikki valu päälle, jote olin viiko sillee että yökyläili kavereilla ja sillon ku asuin kotona, ni nukuin äitin vieressä. Ja päivät pidin kiireisinä, ja opettelin sitte sen viikon jälkee siihe että vietin aikaa yksi, kun oltiin sillon oltu kuitenki aika paljon vietetty aikaa yhessä. 

Hyvät ystävät ja kiireine elämä, ni ei ehi ajattelemaa. Puhumine helpottaa, ja itkemine. Tais itellä mennä purkki tai kaks Ben&jerrysiä sen viikon aikana. Jos nyt elämä tuntuu tyhjältä ni eti uus harrastus ja vietä paljo aikaa kavereide ja perheen kanssa, ajan myötä helpottaa. Laastarisuhde ei ainakaa mun mielestä oo hyvä ratkasu, ja ite en sitä edes sillo mmiettiny.

Mun tilanne sillon oli tosiaa aika eri ku mitä sun ny, mutta toivottavasti tästä oli nyt jotai apua. Pohjalta ei oo suunta muutaku ylöspäi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat