Kuinka epätoivoinen ihminen voikaan olla..?

Vierailija

Kyse on siis siitä että erosin n.viikko sitten poikaystävästäni (itse en olisi halunnut). Eksäni vielä muutama päivä ennen eroa kertoi kuinka mua rakastaa ja ei halua luopua musta, mutta sitten yhtäkkiä ei tuntenutkaan enään samoin, hänellä ei ollut siis ketään muuta, ei vain tiennyt mitä elämältä haluaa eikä halua siis seurusrella.. olisin ollut valmis yrittämään vielä mutta hän ei. Tällä hetkellä estänyt melkein kaikkialla, mutta sanoi että voi ottaa ne joskus pois, sanoi myös että häntä ei tule kiinnostamaan enään, mutta miten saisin hänen kiinnostuksensa takaisin? Ajattelin että ottaisin häneen vasta muutaman kuukauden päästö yhteyttä ja kysyisin häntä kahville koska uskon että hänenkin hermonsa ovat hieman kireällä tästä. Kysyin aikaisemmin miltä tuntuu olla sinkkuna ja vastaus oli että ei tiedä, kivaa on ollut koska on saanut tehdä mitä haluaa... joten miten saisin takaisin ihmisen jota rakastan yli kaiken, olen valmis tekemään ihan mitä tahansa hänen eteensä...

Kommentit (3)

Vierailija

Mies on tehnyt päätöksensä. Toisen takaisin voittaminen on usein vaikeaa. Oletko miettinyt, että olet ehkä koettanut liikaa rajoittaa hänen elämäänsä. Tai siltä ainakin kuulostaa, kun hän sanoo kaipaavansa sitä, että saa tehdä mitä haluaa. Et siis ole ollu hänelle mitä hän todella tahtoo. Saattaa olla kyse siitä, että hän kaipaa erilaisia seurustelukokemuksia tai pelkkää seksisuhdetta. Todennäköisesti hän on miettinyt eroa jo pitempään. Miehet ei ole usein hyviä kertomaan miltä heistä tuntuu. On tosin lapsellista katkaista välit kokonaan. Hän ei selvästi halua käsitellä omia tunteitaan kanssasi tai sitten on rakastunut toiseen. Antaisin ehkä itsekin pari kuukautta kulua vain, koska toista ei voi pakottaa mihinkään. Sitten asiat pitää keskustella huolellisesti loppuun. Voi olla osittain kyse vain pienistä arjen asioista, jotka häntä ärsyttää tms. Mutta kaikki on hyvä ottaa huomioon, jos tosissaan haluat hänet hurmata uudelleen. Jos kuitenkin joku asia, joka on osa sinua kaipaa muuttumista hänen mielestään, niin siihen on turha lähteä. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä.

Vierailija

Toi on ku suoraa mun elämästä nyt..minutki jätettii noin vk sitten ja ilman sen suurempii selittelyi..syynä oli ettei se jaksa enää yrittää ja jatkuvat riidat tms..mut sano senki että rakastaa mut se ei vaan riitä D: sen jälkee ei oo paljoo siit ihmisest kuulunu,ei oo vastannu viesteihinkää tai sit laittanu lyhyest"ei oo mitää juteltavaa"..itellä kuitenki on edelleen tunteit ja oisin valmis yrittämää uudestaa:/ mut mitä nyt ite olettaisin niin jos toinen jättää ylipäätää nii on sitä tullu mietittyä ja usein se takasinpalaaminen on mahotonta..ja onhan se lapsellista katkaista kaikki yhteydet,ihanku ei ois oltukaa yhes..mut koitahan jaksella:/<3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat