Mistä vakipano?

Nainen92

Olen viime talvena eronnut ja kaipaan kovasti seksiä. En kuitenkaan halua harrastaa yhden illan juttuja. Olisi mukava tavata tyyppi jonka kanssa kemiat kohtaavat ja joka ei ole täysi idiootti. Sellaisen ihmisen kanssa voisin aloittaa seksisuhteen. Ongelmana on, etten oikein tiedä mistä tällaisen ihmisen tapaisin? Baari tuntuu huonolta vaihtoehdolta..

Kommentit (7)

Nainen92

Enpä ole tullut ajatelleeksi. :D Jostain tinderistäkin varmaan saisi, mutta mä poistin sen koska kyllästyin treffeillä käymiseen. Baari on tosiaan huono paikka kosla siellä on ihmisiä jotka etsivät yhden illan juttuja. Itse en tykkää hypätä suoraan sänkyyn vaan katsoa ensin miten kemiat kohtaa. Myöskään idiootit ei saa syttämään ja baarissa niitä tuntuu tulevan vastaan valitettavan paljon. :D

Vierailija

Itse löysin vakiopanon vahingossa. Lähdin kaverin kanssa bilettään ja hänen tutun tuttunsa vaikutti varsin kuumalta. Mentiin neljästään jatkoille miehen kämpille. Siinä oli jo aika paljon sutinaa ja suutelua. En kehdannut ihan heti seksiin ruveta ku muita oli paikalla. Myöhemmin sitten tuli nähtyä useaan otteeseen kuumilla treffeillä. Vakiopanoksi sopi, koska mies oli komea, mutta tyhmä ku saapas, niin ei kamalasti muuten vietytty aikaa yhdessä. Tuota kesti muutaman kuukauden kunnes aloin taas seurustella tavattuani älykkäämmän miehen, jonka kanssa oli muutakin yhteistä. Mutta jos etsitte vakiohoitoa, niin se voi onnistua ku vaan molemmille on tilanne selvä ja fyysistä vetovoimaa löytyy riittävästi.

Nainen92

Varmasti tuo kavereiden kautta ihmisten tapaaminen on ihan hyvä tapa, etsittäessä sitten seurustelusuhdetta tai jotakin muuta. Itse päätin kääntyä netin puoleen ja nyt maanantaina tapaankin jo erään miehen. :D

Mies90, ainahan kysyä saa! Mä olen turusta. :) Mistäs itse olet?

Nainen92

Mies90, en tiedä seuraatko tätä keskustelua enää, mutta iskurista löysin. Sinne ei tarvinnut tehdä profiilia vaan vastasin vain jonkun ilmoitukseen. :) Kannattaa kokeilla!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat