Median luomat paineet

Vierailija

Kirjoitin mielestäni tärkeästä aiheesta. Käykää katsomassa, antakaa kritiikkiä ja keskustelkaa!

http://jvsmiina.blogspot.fi/2016/06/median-luomat-paineet_13.html

Kommentit (1)

Vierailija

Juuri noin! Miehenä (jonkin verran sinua vanhempana) voin kertoa etten itsekään ole se "standardimies" jota media tyrkyttää mutta olen jo melko pitkälti unohtanut koko median seuraamisen. Jos joku tyttö/nainen huolii niin sitten huolii, jos ei niin parempi olla ilman. Ja itse olen huomannut että vanha sanonta "se mikä ei tapa, vahvistaa" pitää paikkaansa. Olo on välillä kuin helvetti mutta entä jos en olisi seurustellut isänsä tekemän insestin uhriksi joutuneen kanssa? Vaikka asia on vieläkin, vuosien päästä, lopullisesti työstämättä niin olisinko yhtä tietoinen seksuaalisuudestani ja siitä mitä sen kanssa pitää ottaa huomioon? En varmasti! Olen niin herkkä että jos nyt joku haluaisi minut niin, jo ennen kuin vaatetus menee tuolle tasolle joissa olet kuvissa, pitäisi jutella kumppanin kanssa että olemmeko siihen valmiit. Kuulostaa ehkä hullulta mutta parempi olla varovainen kuin edetä liian nopeasti. Ja pitkäaikaisen masennuksen sairastaneena on oppinut yhtä sun toista. Olo on edelleen välillä aivan järkyttävä ja takapakkeja tulee mutta sitäkin on oppinut työstämään.

Olen väärä henkilö sanomaan mutta minussa voisi hyvinkin olla ainesta jonkun kumppaniksi ja moni varmaan unelmoikin päiväunissaan kaltaisestani miehestä mutta siinä joutuu pettymään kun se ihanne ei olekaan mainoksen adonis vaan välillä hoikempi ja välillä tukevampi jannu jolla on Aspergerin syndrooma (lievä autismi) joka on välillä isompi ja välillä pienempi rajoite. Baarin tai yökerhon tanssilattialta ei minua löydä, olen absolutisti ja savuton ja lisäksi tanssiminen on minun aistijärjestelmälle niin herkkä/intiimi kokemus etten pidä siitä yhtään ja aloitteentekovälineenä se huonoin mahdollinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat