Jätkien tahaton stondis?

Vierailija

Kärsin sellaisesta kiusallisesta vaivasta että jos olen kahdestaan tai pienessä ryhmässä ikäluokkaani olevien naispuolisten kanssa niin minulla voi ruveta tahattomasti seisomaan vaikka sen taustalla ei olisi mitään romanttista, eroottista tai seksuaalista ajatusta tai tunnetta. Tuo nolottaa niin pirusti että olen jo alkanut pelätä tällaisia tilanteita. Oletteko te naiset olleet vastaavassa tilanteessa jossa olette olleet tekemisissä vähän tuntemattomamman jätkän kanssa (ei siis ainakaan enää seurusteluasteella) ja olette huomanneet että vastapuolella seisoo? Millaisessa tilanteessa olette tähän törmänneet, mistä asioista olette sen huomanneet, mitä ajatuksia ja/tai tunteita se on herättänyt ja miten olette reagoineet siihen? Ja olisiko teillä kenties mitään vinkkejä miten selvitä tällaisen ikävän ominaisuuden kanssa? Ja pitääkö meidän miesten vain pitää tämä omana tietona ettei leimauduta pervoiksi vai voiko tätä ottaa missään tilanteessa, esim. väärinkäsitysten välttämiseksi, puheeksi naisen kanssa?

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat