Naiseni ei halua minua

Vierailija

Moi. Oon tämmönen perus 23v perus mies. Ollaan mun tyttöystävän kanssa seurusteltu noin 8kk ja nyt on ilmenny pikkusia "ongelmia" seksin sarakkeella. Aluks kaikki oli hyvin, molemmat nautti seksistä ja sitä oli paljon. Itse oon kylläkin aina joutunut tekemään aloitteen, koska naiseni ei kuulemma osaa sitä tehdä vaikka haluaakin seksiä kanssani. Mutta nyt lähiaikoina oon saanu semmosia viboja ettei hän välttämättä haluakkaan yhtä paljon kun väittää haluavansa. Esimerkiksi kun näytän että haluan ja kannan hänet vaikka sängylle niin tulee kysymys "saanko käydä eka suihkussa" no siinä yleensä lähtee jo se into mullakin, mut se että kun hän tulee suihkusta niin sit pitääkin käydä kaupassa tai muuta vastaavaa... eli hän on "unohtanut" asian tai jotain muuta vastaavaa. Ja nyt sitten puhuttiim asiasta joku aika sitten ja hän sanoi haluavansa minua mutta ei aina. Ja sanoi että hän on silti harrastanut seksiä kanssani kerroillakin kun eiole sitä itse halunnut. Se sai mut ihan huonoksi. Silti sanoo haluavansa minua, mutta jos harrastetaan seksiä se tuntuu siltä että se tapahtuu vain mun mieliksi enkä saa tätä ajatusta pois mun päästä. En tunne itteeni enää yhtään haluttavaks enkä millään tavalla seksikkääksi. Muuten kaikki on hyvin meijjän suhteessa.. asutaan yhessä ja rakastetaan toisiamme. En tiedä mitä mun pitäis tehä. Enkä ikinä kuvitellu kirjottavani mistään tämmösestä asiasta nettiin, mut oon epätoivonen. Jos joku viittii antaa jonkun mielipiteen tai neuvoa mua niin olisin erittäin kiitollinen.
Ps. Olen käynyt salilla monta vuotta ja olen hyvässä kunnossa ja naamassanikaan eiole mitään vikaa, elikkä sen suhteen ei pitäisi olla ongelmia

Kommentit (1)

Vierailija

Tuo on kyllä valtaisan yleinen vaiva pariskunnilla, ettei toinen halua yhtä usein kuin toinen. Väittäisin, että on erittäin harvinaista, et pitkässä parisuhteessa molemmat haluaa aina yhtä paljon. Itsellä on sama ongelma, että ukko tahtoo useammin. Kaikkein eniten kuitenkin ärsyttää, kun hän itse ei tee asialle mitään. Luovuttaa nopeasti, jos en ole heti kiinnostunut. Toki saatan silloin antaa hänelle pikaisen suihinoton, jos ei itseä yhtään huvita ja on väsy. Naista pitää pitää hyvänä, halata ja suudella puoli tuntia, niin kyllä ne halut siitä herää, jos ei hän ole äärimmäisen väsynyt tms. Myös naisen hartioiden hierominen voi virittää tunnelmaan paremmin. Saattaa myös olla, että nainen ei enää saakkaan orgasmia, niinkuin ihan suhteen alussa. Silloin seksi ei tunnu niin mukavalta. Silloin naista pitää kannustaa kertomaan tarkemmin mistä juuri hän pitää. Ei saa kuitenkaan painostaa liikaa ettei nainen vaivaannu entisestään. Jos erehtyy harrastamaan seksiä, kun ei itseä huvita, niin siitä tulee paha olo.  Se voi johtaa ongelmiin, kun seksissä tulee sama ikävä tunne uudelleen. Siksi naiselle pitää kertoa, ettet tahdo seksiä silloin kun hän ei halua. Muutoin nainen voi muuttua vain entistä kylmemmäksi. Kuitenkin ihmisenä sen voi huomata milloin toista ei oikeasti kiinnosta. Pitää vain tarkkailla hänen reaktioitaan enemmän. Itsellä tulee yleensä se, etten millään kostu tai sitten on poissaoleva ilme, kun joku muu asia vaivaa mieltä. Naisellasi saattaa myös olla vain stressiä työn tai opiskelun takia tavallista enemmän, jos tätä ei ole jatkunut kovin pitkään. Itselle seksi maistuu paremmin, kun molemmat on lomalla tai on viikonloppu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat