Höyrysauna

Krisseee

Olin juuri yön kylpylässä ja höyrysaunassa tuli istuttaa, sen verran vähän oli höyryä, että iha kiva oli jätkiä siellä katsella kaverin kanssa. Katteletteko muut, kivasti alapäät sielä vilkkuvat

Kommentit (2)

Vierailija

Jätkänä voin kertoa että höyrysaunan mukavuus on nimenomaan siinä että vaikka yrität katsella naispuolisten kehonmuotoja niin hämäryys ja höyry sallivat maksimissaan hahmojen näkemisen, ei muuta vaikka kuinka yritäisi. Joskus oon tehny sitäkin että vaikka kuinka tekisi mieli vilkuilla niin olen yrittänyt pitää itseni kurissa ja katsella ihan muualle. Kiva kielletyn hedelmän maku siis :) Ja ne saunajutut. Auta armias jos tulee sopivanikäisiä tyttöjä ja unohtavat että jätkä on paikalla. Kiva olla hiljaa ja kuunnella salaa mitä siellä naistensaunoissa puhutaan... ;)

Vierailija

Hyi hemmetti viimeksi ku olin, niin siellä oli joku likainen runkkari. Onneksi en ollu täysin alasti paikalla. Joku mies vaan sano toiselle miehelle, että mee muualle runkkaamaan. Sen jälkeen me kaikki naiset lähdettiin pois. Tän takia en halua mennä esittelemään muotojani alasti unisex-hyörysaunaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat