Munan koon tarkastaminen

Joni

Pakko kysyy, tekeekö kukaa naisista tätä. Mulla oli vkl baarissa nainen, yhtäkkiä sano et pakko tehdä yks juttu.. Laitto käden mun housuihin ja testas minkä kokoinen on. Huhu

Kommentit (5)

Vieroitusoire

Yli 25v naisena voisin sanoa, ettei tuollasta lähestymistapaa ole koskaan tullut mieleenkään toteuttaa. Eikä lähipiirissäkään ole tämmöstä tullut vastaan. :D Mimmi selvästi tiesi mitä oli etsimässä, eikä halunnut hukata aikaansa turhaan lämmittelyyn.

Ehkä myös parempi sulle, pinnalliset ja ison vehkeen perässä kulkevat naiset ei ole hyväksi!

fuccccboi91

Mä taas aina sanon mimmille baaris ku näyttää siltä et lähtee mukaa et en oo varma kestäks mun munaa, saattaa olla vähä liikaa sulle. Sit ikinä ei usko nii näytän ja ne haluu vaan nopeemmin päästä mu kaa himaa. Jos on iso nii turha sitä piilotella. Just lähti taas yks varattu mimmi mukaa ku hullaantu koosta nii paljo.

Vierailija

Mun miestä lähesty nainen tollei baaris, vaikka miehel oli sormus kädessä. Ihme touhua... Naiset muutenki voi tehdä melkein mitä vaan. Mennään suoraan ehdotteleen tuhmia ja takerrutaan perseeseen. Oon kuullut, että monet miehet tykkää tästä. Itse en kyl harrastais. Se nainen ei tainnut tietää, että on olemas kahdenlaisia peniksiä, niitä jotka on isoja myös lepotilas ja niitä jotka on teleskooppimallia. Sen takia tytöt tuo ei toimi, jos ei kikkeliä kiihoteta ensin ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat