SOSIONOMI pääsykokeet

jonskuB

Onko täällä muita, jotka läpäisivät esivalintakokeen ja saivat kutsun kyseisen alan itse valintakokeisiin?
Millainen fiilis, oletko valmistautunut? miten? Millaiset pisteet sait esivalinnasta? Minkä ikäinen olet
Mä itse olen 22v ja huomenna menossa kokeisiin. Jännitys on aika käsin kosketeltavaa jo nyt, kun ei yhtään tiedä mitä odottaa. Pelottaa jos mokaakin, että päässä tyhjenee etkä osaa vastata. Mulla tää on oikeesti suuri haave, ja ainahan tulee uusia hakuja, mut voi pojat mä haluaisin onnistua nyt. Kertokaa omia fiiliksiä:)

Kommentit (1)

TAMK

Mulla on huomenna tampereella sosionomin pääsykokeet :D pääsin esivalinnoista eteenpäin 82 pisteellä (maksimi muistaakseni joku 102). Jännittää ihan hulluna, kun en tiiä mitä odottaa! Oon saanut ristiriitaista tietoa siitä, että tuleeko tossa varsinaisessa pääsykokeessa uudestaan esim. matikkaa, noissa s.postiviestien liitteissä ei tarkkaan kerrota sitä?!

Oon niin hullun huono matikassa (tuurilla pääsin matikasta läpi esivalinnoissa), että jos siellä on matikkaa niin en ikinä pääse kouluun :(

Kerro hei miten sulla meni?! mitä siellä oikein oli?? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat