Ahdistelija naapurissa

kesän vanki

Hei!
Mua on jo parin vuoden ajan ahdistellu sellainen naapurin ukko joka kuvittelee ittestään liikoja. Sen yleisin kysymys onki onko sun ukkos kotona (jos oon päivällä puutarhassa tekemässä jotain) ja yleensä vastaan että ei kun töissä! sitten sen puheet menee välillä liiallisuuksiin että tulisitko "päiväkahville" yms. onhan se mulle omia seksifantasioitansakin kertoillu kun oon ottanu ketutukseen päiväkännejä tos pihalla... Nyt se on ruvennu hiplaamaan ja saattaa ottaa takaapäin kiinni perseestä ja kysele millaiset alusvaatteet mulla on tänään päällä tai arvailee niiden väriä! Pari kertaa sen kädet on käyny paidan alla kun oon ollut liikaa juovuksissa (alkoa en enää juo yksin). Mua aivan ahdistaa olla päivisin kotona yksin kun oon kesälomalla kun sen ukon vaimoke on töis ja sillä ei oo muuta kuin aikaa kun on eläkkeellä. Joo ulkona olis taas hieno keli, kukkapenkit ja nurmikko huutais apua, mutta joo.... Ootan iltapäivään et en olis yksin ellen saa sit jotain kaveria kylään et tehtäis kimpassa puutarha hommia eka meillä ja sitten siirryttäs niille tai päin vastoin.
Ja kun olen vuorotöissä niin monesti meen iltavuoroon/ oon viikolla vapaalla niin kotona ei juurikaan mitään ulkona tapahdu juuri tuosta syystä. Mies tietää asiasta, mutta meinas mulle viimeksi vaan että lyö sitä jos se koskee viel kerranki.
Tuon ukon ja mun ikäero on jo yli 35 v joten se menis mun isästäkin yäk!. Miten todellakin reagoisin tuohon vai hankkisinko suoraa lähestymiskiellon vai kun ollaan samas paikas (naapuruston illanistujaisis) ja se erehtyy hipasemaankin niin karjaisen et helv... näpit irti!
Nämä on niitä iäin ikuisia kysymyksiä joihin ei varmaan suoraa vastausta löydy, mutta kohtalotovereita varmaakin on??

Kommentit (3)

Vierailija

Voit tehdä tässä tapauksessa jo rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta. Ei oo mitään järkeä antaa tommoselle limaiselle juopolle mitään mahdollisuutta jatkaa touhuaan.

Vierailija

Hei!

"Vainoaminen on ollut Suomessa rikos vuoden 2014 alusta alkaen. Lain mukaan vainoamiseen syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista niin, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta. Rikoksesta voidaan tuomita sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos eli syyttäjä nostaa siitä syytteen, vaikka asianomistaja ei vaatisi rangaistusta."

Voi olla, että ukko ei edes tiedä ko. laista joten ehkäpä hän lopettaa, kun lyöt hänelle käteen tämän lakitekstin vaikka Finlexistä printattuna pykälineen päivineen. Jos ahdistelu jatkuu, voit tehdä rikosilmoituksen

Toivottavasti tästä on apua ja mukavaa päivän jatkoa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat