ystäviä Jyväskylä

Vierailija

Heippa! Etsin uutena Jyväskyläläisenä kavereita uudelta paikkakunnalta. Olen 25-vuotias energisen luonteen omaava nainen. Minusta saa seuraa kaikkeen tekemiseen, niin rannalle kuin baariinkin. Etsin uusia ystäviä tositarkoituksella :)

Kommentit (9)

Vierailija

Moi,

tännekin uudet ystävät olisivat tervetulleita :) Voiko sulle laittaa vaikka meiliä? Tai voidaan pistää jotain ryhmää kasaan, jos tähän ilmaantuu lisää porukkaa :)

Najadi-90

Heijssan.. täälläkin olisi yks joka kaipaisi uusia ystäviä täältä Jyväskylästä. Olen asunut täällä vähän yli vuoden ja oon 25-vuotias.. :)

Vierailija

Pistän sulle meiliä! Itsekin kaipailen uusia kavereita, kun moni  kavereista on muuttanut pois Jyväskylästä. Olen 26v nainen, käyn töissä ja opiskelen ja lisäksi tykkään jäydä juoksemassa, pilateksessa, katsella elokuvia/sarjoja, kokata ja syödä hyvää ruokaa, käydä festareilla ja baareissa. Minulle voi kirjoitella osoitteeseen sleewy@suomi24.fi. :)

Omppu85

Moikka, 

Onkohan tää ketju jo ihan kuopattu? Hiukka myöhässä olen xD Mutta mutta, olen siis 31v nainen, muuttanut tänne jyväskylään töitten perässä viime vuoden lopulla, ja tosiaan en vieläkään työ ympyröiden ulkopuolelta tunne ketään >.< Eli kavereita hakusessa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat