Hiusten pesuvälin harventaminen

Rasvaletti

Mulla on tosi rasvoittuva tukka, ollut niin kauan kuin pystyn muistamaan. Rasvoittuu jo yhdessä yössä, joten oon joka aamu herännyt aikaisin jotta kerkeän pestä tukan. Se on myös ohut ja sileä. En käytä paljoa muotoilutuotteita, lähinnä föönään pesun jälkeen. Kaipaisin kokemuksia, miten muilla on pesujen harventaminen onnistunut, tai mennyt pieleen? Olen nyt vähän aikaa yrittänyt että pesisin joka 3. päivä, mutta tänäänkin hiukset oli niin rasvaiset että hävetti lähteä kotoa ulos. Huomenna saan taas pestä onneksi.. Käytössä nyt Sante Lava power luonnonmukainen shampoo rasvoittuvalle tukalle ja päänahan erityisongelmiin. Ainakaan nyt parissa viikossa ei ole ollut sen parempi kuin muutkaan. Oon kokeillut myös system 4 rasvoittuvan tukan tuotteita, mutta ihan samanlailla se rasvottuu. Yritin tänään kuivashampoolla pelastaa tilannetta mutta oli niin rasvaletti että ei apua.. Raskalaisella letillä sit vedin työpäivän.

Kommentit (3)

Rasvaletti

Head&shoulder oli myös kokeilussa ja oon nyt kerran värjännyt Hennalla. Sen jälkeen yhen päivän tuntui tukka hyvältä ja ei ekana yönä rasvottunut. Aijon varmaan uusia ton henna käsittelyn aika pian, jos teho ois parempi kun uusii.

Vierailija

Hiusten sopeutuminen harvempaan pesuväliin vie pitemmän aikaa. Saattaa mennä pari kk, että hiukset sopeutuu. Ite pesen nykyään ne yleensä joka toinen päivä, jos on menoja ja viikonloppuna voi olla 3 päivää väliä.Tuota ylläolevan kommentin hennaväriä en suosittele kenellekään. Se aiheuttaa helposti allergiaa, vaikka onkin ns. luonnontuote. Itsellä kokopään blondaus tai vaaleat raidat on hillinny rasvoittumista aika hyvin. Rasvaisten hiusten shampoot yleensä vaan pahentaa tilannetta, niitä ei kannata käyttää kuin ehkä kerran viikossa. Mulla on toiminut paremmin tuuheuttavat tuotteet. Sulla taitaa olla nyt huono kuivashampoo, jos se ei auttanut. Edullisista vaihtoehdoista paras on klippoteketin pinkis pullos myytävä kuivashampoo. Itse laitan sitä aina vähintään pari kerrosta hiuksiin ja sitte harjaan pois. Kuulemma kuivashampoon laittaminen illalla ennen nukkumaan menoa auttaa myös, mut itse en oo sitä kokeillu. Joskus saatan itse pestä hiukset myös pelkällä lämpimällä vedellä ja laittaa hoitoaineen, niin näyttävät paremmille ku pesemättä.

Rasvaletti

Ohhoh aijaa, täytyykin ottaa tuo tuuheuttava sitten kokeiluuun. Palashampoitakin olen tutkinut mutta kuulostaa tosi vaivalloiselta tehdä sitten etikkahuuhtelut ja kaikki aina pesun yhteydessä.. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat