seksin hiipuminen parisuhteessa ja sen parantamien

Vierailija

heelou,

yhteistä aikaa poikaystävän kanssa takana reilu 1 vuosi. Seksi on ollut aina hyvää, pitkäkestoista ja säännöllistä. Yökyläillään viikossa vain kerran. Nyt viimesen 4 viikon aikana minulle on jäänyt tunne, että seksi on ollut pakonomaista, puuduttavaa, tylsää ja se on kestänyt oikeasti ihan muutaman minuutin. Musta tuntuu, että olen liian tiukka eikä poikaystäväni mahdu sisälleni. Onko tää vain myytti vai onko tää oikeasti mahollista? 4 viikkoa sit mulle laitettiin kierukka, voiko se liittyä asiaan?

Kaipaisin oikeesti vinkkejä miten saisin parannettua meiän intiimiä läheisyyttä, se on meidän suhteen liima. Tää tilanne harmittaa mua, koska musta tuntuu etten oo haluttava, seksikäs tai kaunis enää. Kaikki pitsialusvaatteet, keikistely ja suihinotto yms. -vinkit voi jättää mainitsematta, koska ei oo yhtään mun tyylistä. Sen sijaan kaipaan vinkkejä miten voisin olla enemmän oma-alotteisempi, miten keskustella asiasta hänen kanssaan ja miten ottaa asia esille. Miksi intiimi läheisyys hiipuu ja miten se pelastetaan?:(

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat