Kaverin poikaystävän kutsuminen juhliin

Vierailija

Mulla ois siis tulossa lakkiaiset nyt kesällä, niin tilannehan on tämä, etten tunne kaverini poikaystävää eikä lakkiaiset ole ns kutsujuhla tai siis että sinnehän tulee yleensä ketkä haluavat (eli ne jotka tuntee kyseisen ylioppilaan). Pitäisikö mun siis kutsua yhden kaverini poikaystävä vaikken ole muidenkaan kutsunut, olen vain parille kaverille sanonut että saa tulla käymään. Tämä kyseinen kaveri kyseli että voisiko hänen poikaystävänsä tulla. En vain mielellään haluaisi juhliini "tuntemattomia", sillä ajattelin että lähtisimme illalla kavereiden kanssa porukalla baariin tms.

Kommentit (1)

Vierailija

Mun mielestä toi vähän riippuu siitä kauanko kaverisi on seurustellu kyseisen miehen kanssa ja onko se vakavaa. Jos ne on ollu pari viikkoa yhdes niin se on ihan eri juttu ku vaikka yli vuoden tai jotain. Mä en ainakaan ikinä oo kieltänyt ketään tuomasta omaa puolisoa minnekään juhliin. Mun mielestä olis kuitenkin vaivaannuttavaa mennä jonnekkin juhliin yksin ja kuunnella joittenki mummojen juttuja sielä vaan yksin. Toki omat juhlathan ne on. Jos kiellät, niin voit ehdottaa, et tapaisit kaveris poikaystävän jossain muus paikas joskus myöhemmin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat