Kokemuksia Cluse kelloista?

miiluhakala

Moikka!

Olen nyt viimeviikkoina törmännyt Instagramissa ja Facebookissa CLUSE nimiseen kellomerkkiin ja tekisi mieli ostaa sellainen. Onko teillä kokemuksia kyseisestä merkistä? Hinta - laatusuhde mietityttää, mutta eihän tietenkään n. 100 euron kellosta voi odottaakkaan mitään rolexia.

Varsinkin nämä La Bohéme kellot kiinnostavat https://clusestore.fi/kellot#/mallisto-la_boheme

Kommentit (7)

Vierailija

Clusesta en tiedä, mutta toi DW on kyllä niin puhki kulutettu alennuskello kuin olla voi. Ihan simppeliltä noi Cluset näyttää, mutta ei ole mitään kokemusta ko. kellosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Clusesta en tiedä, mutta toi DW on kyllä niin puhki kulutettu alennuskello kuin olla voi. Ihan simppeliltä noi Cluset näyttää, mutta ei ole mitään kokemusta ko. kellosta.

Joo DW mennyt ihan maku, kun joka paikassa myydään -30% alennuksella. Tietääkö joku onko noissa Cluseissa käytetty ihan aitoa nahkaa rannekkeissa?

Vierailija

Hei! Mitä mieltä olette, voiko miehelle ostaa clusen kellon? Musta aika simppeli että sopii molemmille kun mietin tuota kokomustaa mallia?
Vai onko liian naisellinen?

Vierailija

Moi,

Mun mielestä noi isommat kellot menee ainakin ihan hyvin myös miehellä. Käyttäähän tosi moni myös DW kelloja. Osaako joku kertoa miten nämä ovat kestäneet? Olen harkinnut jo pitkään ostamista, mutta en ole vielä raaskinut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat