Uusia tyyppejä tampereen alueelta!

tinttu

Heippa!

Mä havahduin muutama päivä sitten siihen, että mulla ei ole minkäänlaisia välejä vanhoihin, oikeesti hyviin ystäviin ja meinas paniikki iskeä :D Kavereita kyllä löytyy, mutta niiden seuran tarve iskee lähinnä vaan siinä kohtaa kun tarvis baariin päästä. Kyllä tässä pikkuhiljaa kaipaa oikeesti YSTÄVÄÄ, jonka kanssa voi tehdä kaikkee maan ja taivaan väliltä ja jolle voi kertoo ihan mitä tahansa :)

Ite oon 21v tampereen alueelta. Aika viinaanmenevä, mutta en mikään täysjuoppo sentäs :D asun poikaystävän kanssa ja löytyy tottakai myös kaks koiraa.

Tykkään myös tietty perus naishömpästä (vaatteet, hiukset, meikit) mutta oon enemmänkin sellanen pussikaljatyyppi kun mikään pinnallinen meikkipelle vaikka tykkäänki ns. näyttää hyvältä x) huumori on vähän outoa, mutta ehkä joku mua ymmärtää ja jaksaa nauraa niille pskoillekin jutuille!

Laittaa saa viestiä osotteeseen uusiakamuja2016@luukku.com jonka äskön paniikissa tein. En siis ole mikään 15v. vaikka mailin nimi toisin väittää, haha.

Jos tosiaan kuulosti edes vähän siedettävältä niin laita viestiä ja suunnataan vaikka terassille!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat