Juuri eronneen miehen tapaileminen?

hmmph

Tilanne on niin surrealistinen, että pakko kysyä neuvoa, sillä en tiedä kuvittelenko kaunista tulevaisuutta turhaan vai olenko mahdollisesti polttamassa näppini.

Tilanne on siis tämä: Olen tuntenut kyseisen miehen vuoden verran, sillä asumme samassa kaupungissa ja pyörimme samoissa piireissä, opiskelutausta on sama. Mies on seurustellut koko tämän ajan, ja olemme olleet tuttavia, jutelleet silloin kun näemme, mutta ei mitään muuta. Olen joskus yrittänyt iskeä kyseistä miestä kun olemme olleet samassa tapahtumassa ja alkoholilla on ollut vahva vaikutin alla. Mies ei kuitenkaan lämmennyt tuolloin. Kuitenkin mies on aina käyttäytynyt todella mukavasti minua kohtaan ja tarjoutunut auttamaan asioissa. Muutaman viime kuukauden aikana mies on kuitenkin aina minut nähdessään ollut todella mukava ja muutamissa yhteisissä juhlissa tullut itse juttelemaan luokseni ja tarjoamaan apua jos jossain sitä tarvitsen. Keskustelut kuitenkin ovat olleen maksimissaan 15minuuttisia ja sitten olemme pyörineet omissamme. En ole lähestynyt miestä enää, sillä olen ollut varma, ettei tämä minulle lämpeä koska on varattu. Nyt kaksi viikkoa sitten juhlimme suurella porukalla ja päädyimme yhdessä samaan paikkaan muiden lähtiessä muualle. Koska ilta oli mennyt niin mukavasti uskaltauduin tunnustamaan että minua harmitti hänen varattu statuksensa. Mies kertoi että tunteita on hänenkin puoleltaan. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut sillä mies ei suostunut suutelemaankaan, vaikka (sikamaisesti) yritinkin sitä. Mies sanoi ettei suostu pettämään, vaikka tunteita olisikin ja jos tilanne olisi toinen hän veisi minut kotiinsa. Hän kertoi kuitenkin että suhde tyttöystävään on sekalainen, ja että heille saattaa tulla ero, sillä nainen ei pitänyt miehen suunnitelmissa mennä töihin ulkomaille hetkeksi. Myös muita ongelmia oli. Humalainen ilta kului keskustellessa tunteistamme ja yllätyin hyvin paljon että hän halusi vaihtaa numeroita ja pitää yhteyttä. Seuraavana päivänä näimme jälleen yhteisen kaveriporukan juhlinnassa ja mies kertoi että hänellä oli ihanaa kanssani, mutta haluaa pitää meidät vain ystävinä, sillä tilanne on selvittämätön naisensa kanssa. Hän myöskin sanoi että vielä välittää naisestaan, ja että kun tilanne selvitetään, ei hän tiedä tuleeko suhde jatkumaan, ja että hän kyllä toivoo sitä (siis oman naisen kanssa) , mutta että ei tiedä tuleeko ero ja kuinka riitaisa. Nielin turhautuneisuuteni ja sanoin että totta kai voimme olla ystäviä, sillä mies sanoi ettei missään nimessä halua kuitenkaan kadottaa minua elämästään, koska olen hieno tyyppi.. Illalla puhelimeni kuitenkin soi ja mies sanoi että on ajatellut koko päivän minua ja eilistä iltaa. Puhelun loputtua tulee pian viesti jossa mies pyysi jos näkisimme seuraavana päivänä. Näimme ja mies kertoi että olivat naisensa kanssa eronneet. Mies sanoi että ei halua minun kokevan olevan joku rebound ja pelkäsi että jos kertoo niin lähden menemään. Hän ei kuitenkaan ole valmis mihinkään uuteen suhteeseen, sillä usean vuoden seurustelu ei noin vain katoa. Mutta haluaisi viettää kanssani aikaa. Ilmoitin että en aio olla mikään laastari, että jos jotain on niin haluan olla enemmän. Sillä olen kuitenkin kertonut miehelle tunteistani ja mitä hänestä haluan. Miehelle tämä oli ok, mutta todellisuudessa en tiedä mitä mies loppuviimeksi ajattelee. Sen jälkeen olemme nähneet muutaman kerran ja mieheltä tulee joka päivä oma-aloitteisesti viestiä. Minun ei ole kertaakaan tarvinnut ottaa itse yhteyttä, vaan mies aidosti tuntuu olevan kiinnostunut tekemisistäni. Hän on myös kertonut parhaalle ystävälleen ja tälle entiselle tyttöystävälleen että on käynyt kanssani ulkona. Joka kerta kun olemme nähneet mies on puhunut "kun seuraavaksi nähdään", mikä on ollut hyvin rohkaisevaa että hän haluaa nähdä minua uudestaan. Mitään fyysitä ei kuitenkaan ole tapahtunut. Ei suutelun suutelua edes. Sen takia olenkin vähän hämmentynyt, että onko tämä vain ajantappamista vai käsitteleekö mies tunteitaan ja oikeasti haluaa joskus kanssani enemmän. Mies on todella kunnollinen, ei mikään pelaaja. Lisäksi aikaa on kulunut vain 2 viikkoa, että voin olla vain hätäinenkin. Kuitenkin haluaisin neuvoja, onko tästä tulossa jotain vai elänkö pilvilinnaa.

Kommentit (1)

Vierailija

Ei voi ikinä tietää milloin se ns. oikea tulee vastaan. Itse olin eronnut vasta pari kk sitten kun löysin elämäni rakkauden. Olin suunnitellut olevani sinkku paljon pitempään siinä välissä. Mutta hetken päästä en enää välittänyt aiemman eron tuskasta tai mistään muustakaan. Vasta parin vuoden kuluttua kuitenkin huomasin surevani jotain aiemman suhteen ongelmia, koska ne oli jääneet lähes käsittettelemättä. Se toi joksikin aikaa viilentymistä suhteeseen. Sen takia ajattelen, että voit kyllä miehen kanssa edetä pikkuhiljaa. Sitä ei voi tietää minne juttu etenee, mutta ei kannata liikaa miestä painostaa tai hän saattaa ahdistua. En pidä siitä miten kerroit, että hän jätti naisensa alettuaan kiinnostua sinusta. Voisiko hän tehdä sen sinullekin, kun on kyllästynyt? Muuten hän kyllä vaikuttaa kaikin puolin hyvältä mieheltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat