Vaimo halusi kokeilla peppuseksiä, nyt haluaa koko ajan!

Vierailija

1 kuukausi sitten harrastettiin peppuseksiä ensimmäistä kertaa vaimoni kanssa ja nyt vaimo aina vaatii peppuun munaa, kuulemma "tuntuu paljon paremmalta kuin pillussa", ite haluisin pilluakin välillä, mutta vaimoni aina ohjaa kaluni peppuunsa, ei se mitään vaimoni iso muodokas peppu on ihana.
Ollaan nyt vaimoni kanssa harrastettu 1 kuukausi melkein jokapäivä pelkästään peppuseksiä, eikä ollenkaan pillun puolella ole käyty.
Eilen harrastettiin kolmesti peppuseksiä.

Kommentit (5)

Vierailija

Sulla on sitten lievästi itsekäs emäntä, jos hän ajattelee seksissä vaan itseään. Pyydä vaikka ensin pillua ja lupaa sen jälkeen työntyä peppuun, niin luulis suostuvan. Kannattaa myös kokeilla jotain muutakin uutta jos hän vaikka innostuis siitä taas. Saako naisesi ollenkaan emäntinorgasmeja? Se saattais selittää miksei hän innostu perinteisestä yhdynnästä. Sitä kannattaa rohkeasti harjoitella lisää, jos ne ei oo luonnistunut aiemmin, niin saatte monipuolisempaa seksiä. Mutta hän on onnekas tuolla saralla, koska itse en naisena nauti peppuseksistä ollenkaan, vaikka ollaan kokeiltu useempaan kertaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on sitten lievästi itsekäs emäntä, jos hän ajattelee seksissä vaan itseään. Pyydä vaikka ensin pillua ja lupaa sen jälkeen työntyä peppuun, niin luulis suostuvan. Kannattaa myös kokeilla jotain muutakin uutta jos hän vaikka innostuis siitä taas. Saako naisesi ollenkaan emäntinorgasmeja? Se saattais selittää miksei hän innostu perinteisestä yhdynnästä. Sitä kannattaa rohkeasti harjoitella lisää, jos ne ei oo luonnistunut aiemmin, niin saatte monipuolisempaa seksiä. Mutta hän on onnekas tuolla saralla, koska itse en naisena nauti peppuseksistä ollenkaan, vaikka ollaan kokeiltu useempaan kertaan.

Vaimoni on saanut ainoastan kerran vaginan kautta orgasmin, sen sijaan hän on saanut 1kk sisällä anaaliseksistä useita orgasmeja.

Ei se minua haittaa jos harrastetaan vaimoni kanssa pelkästään anaaliseksiä sillä olemme harrastaneet pelkkää peppuilua jo 1kk ajan, meidän mielestä se on ihanaa ja kiihottavaa. Itsekin tykkään mielettömästi siitä kun penikseni on vaimoni ihanassa isossa pepussa. Harrastamme vaimoni toiveesta mielummin peppuseksiä useammin ja joskus pillun puolella käydään. Tosin vaimoni haluaisi vaan anaaliseksiä koska rakastaa sitä niin paljon ja kun kaluni on vaimoni pyllyssä.

-AP

-AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis harrastattekste pelkästään anaaliseksiä?!

Kyllä,  peppuseksi on minun ja vaimoni mielestä parempaa ja mikäs sen parempaa kuin työntyä vaimoni kuumaan peppuun :)

Harrastammekin vaimoni kanssa ainoastaan peppuseksiä, vaimoni tykkää enemmän peppuseksistä ja vaimoni haluaa, että harrastamme mieluummin peppuseksiä. Vaimoni peppu tuntuu paljon kiihottavammalta ja paremmalta plus vaimoni saa pepusta helposti orgasmin, välillä käydään ihan pillun puolella, mutta kyllä me harrastamme mieluummin anaaliseksiä, koska minä ja vaimoni nautimme siitä enemmän ja vaimoni haluaa että panen häntä perseeseen :D.

Ei sitä pillua jaksa, mielummin vaimoni toiveesta panen vaimoani perseeseen ;)

-AP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat