lihominen ja rinnat!

.

Hei te jotka ootte lihoneet jossain vaiheessa, kuinka paljon teillä on rinnat kuppikokoina kasvaneet (ja paljonko olette lihoneet kiloina)?
Kiinnostais tietää onks kellään kasvanu yhtä tai jopa kahta kuppikokoa 5-10kg lihomisella?

Haluaisin siis itse suuremmat rinnat ja ajattelin kokeilla kilojen lisäystä ennenkuin marssin kirurgin veitsen alle :D
Olen muutaman kilon alipainoinen ja rasvaprosentti myös liian alhainen, joten lisäkilot ovat muutenkin tervetulleita.. Lantiolle myös ottaisin enemmän kuin mielelläni eikä lisäsentit vyötärölläkään mitään haittaisi (vyötärö 55cm)
Tiedän että on todella yksilökohtaista, minne rasva kerääntyy lihoessa, mutta mietin vain että olisko sillä 5-10kg mitään toivoa kasvattaa kuppikokoa edes yhdellä, mielellään kahdella koolla :D

Kommentit (3)

Vierailija

Oon itse viidennellä kuulla raskaana ja rinnat on kasvanu c-kupista e-kuppiin. Painoa on tullu samaan aikaan noin 8 kg. Tää on kyllä luultavasti aika paljon raskauden syytä. Mulla oli joskus aiemmin b-kuppi, ku olin hoikempi. Rinnat siis oli kasvanu kuppikoon 5 kg painon lisäyksestä jo ennen raskautta. Että kyllä voit hyvinki tulla lisää varustusta pienellä painon kasvatuksella. Mulla on sukuvikana isot rinnat, niin en tiedä voiko kaikilla kasvaa kolme kuppikokoa vastaavalla painon lisäyksellä. En myöskään tiedä jääkö sama koko myös raskauden jälkeen. Mut jos oot siinä iässä ja parisuhteessa, että raskaus voi olla realistista lähivuosina, niin se vaikuttaa kyllä muotoihin positiivisesti. Ja ku on noin hoikka vyötärö kun sulla, niin voit rauhassa lihottaa ihan muutenkin sen 5 kg ainakin. Ja muutenki jos oot nuori, niin rinnat voi kasvaa helposti lisää vielä parikymppisenä ihan luonnostaa ellet ole superliikunnallinen.

Kiva kuulla että mahdollisesti olis toivoa rintojen kasvun suhteen!
Olen parikymppinen ja perheenlisäystä todennäköisesti tapahtuu muutaman vuoden päästä, ellei nyt satu mitään mullistavaa kuten ero tms. Olen kuullut, että osalla rinnat kutistuvat entiseen kokoonsa raskauden jälkeen, mutta osa kertoo niiden jääneen raskaudenaikaiseen kokoonkin. Moni taas kauhistelee, että kaikki täytteet lähteneet :D
Mulla on suvun naiset kyllä kuppikooltaan c-dd, joten ehkäpä nää tästä kasvaa :)
Hullua, miten olin jo menossa plastiikkakirurgille, kunnes tajusin että ei ehkä ihme ettei ole kunnon rintoja, kun ei ole rasvaakaan juuri kehossa..
Superliikunnallinen en ole :)

Kiitos sinulle!

- ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat