Muiden naisten kehuminen

Vierailija

Onko sinulle ok jos poikaystäväsi/miehesi kehuu muita naisia?

Esim hän kehuu naispuolista ystävääsi hyvännäköiseksi?

Kommentit (2)

Onhan se

Harvemmin hän kehuu, mutta kyllä se on mulle ok. Itsekin voin sanoa jotain miestä hyvännäköiseksi, eikä hän ota siitä nokkiinsa.

Vierailija

Yleensä mies ei kehtaa kommentoida kavereideni ulkonäköä. Ennemmin hän ihastelee, että näitkö kun tuolla naisella oli ihana mekko tms. Kerran hän paljasti, että eräs nainen on seksikkäin mun kavereista. Siitä tuli kyllä mustasukkainen olo ja toivon nykyään ettei he näe toisiaan enää. Tiedän kyllä, että mies ihailee minua ylitse muiden, mutta tuota oli erittäin vaikea sietää. Jotkut naiset ei siedä edes sitä, että jotain tuntemattomia filmitähtiä tai malleja kehuu kauniiksi. Sen takia en kyllä suosittele vieraiden naisten kehumista. Toki itseä ei haittaa, jos mies kehuu vaikka jotain näyttelijää kauniiksi. Itsekään en kuitenkaan voisi sanoa miehelleni, että jollain hänen kaverillaan on parempi kroppa kuin hänellä tms. Vaatteita ja kampausta voi tosin kehua, kun ne ei varsinaisesti liity kehujen kohteeseen. Mutta jos oma nainen suuttuu toisten kehumisesta, se kannattaa silloin jättää kokonaan välistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat