Pojan itsenäistymiskriisi/ asumisero?

Epätietoinen

Olen ollut poikaystäväni kanssa 3vuotta yhdessä. Molemmat olemme reilu parikymppisiä. Yhteiseloa saman katon alla tulee vuosi tässä kuussa täyteen. Ennen parisuhdetta olimme kavereita toiset kolme vuotta eli yhteistä tietä takana 6 vuotta.
Omasta mielestäni asuminen yhdessä on ollut aivan ihanaa ja kummempia riitoja ei ole ollut. Poikaystäväni oli alussa samaa mieltä. Nyt eilen hän sanoi ettei ole enää onnellinen, tuntee olevansa liian nuori asumaan yhdessä. Ehkä jopa ahdistunut tilanteeseen. Hänen mielestään meidän pitäisi asua erillään ja pojan opetella arjen asiat yksin. Kokee välillä kateutta sinkkukavereilleen jotka ovat vapaampia menemään. Hän muutti asuntoomme suoraan vanhemmiltaan ja minä olin tätä aiemmin jo asunut hetken yksin.
Kysyessäni parisuhteen jatkoa eri osoitteissa hän sanoi ettei osaa vielä sanoa.

Onko pojalla nyt oikeasti itsenäistymiskriisi vai haluaako vaan päästä kokeilemaan muita tyttöjä. Onko teillä muilla ollut samanlaista tilannetta? Onko päättynyt eroon vai oletteko myöhemmin palanneet yhteen?

Kommentit (4)

Vierailija

Onpa harmillinen tilanne :( itsellä ei ole vastaavaa tilannetta ollut mutta kaveri piti pienen paussin parisuhteessaan kun ei ollut varma onko toinen se oikea
Ehkä itsenäistyminen tekisi avopuolisollesi hyvää :) olette kumminkin vielä nuoria!!

Vierailija

Samaistuin täysin. Mekin seurustelimme reilut neljä vuotta, saman katon alla vuoden ja arki sujui hyvin, ei riitoja tai muuta. Mies kuitenkin alkoi etääntyä ja ei enää sanonut mitään hyvää ja varsinkin humalassa sain kuulla täys laidallisen. Erosimme yhteisellä päätöksellä, koska mies ei tuntenut olevansa valmis parisuhteeseen. Olin helpottunut että asia sai pisteen mutta olo todella surullinen, erosta reilu 2kk. Olemme olleet yhteydessä eron jälkeenkin ja mies sanonut, että olin todella hyvä tyttöystävä, ettei parempaa voi vastaan tulla ja että joskus tulevaisuudessa meillä voisi jotakin taas kehittyä. En kuitenkaan voi jäädä sitä odottamaan paikoilleni. Toivon, että löydän miehen, joka arvostaa ja rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä. Tuollainen löysässä hirressä roikkuminen oli todella kuluttavaa, odotat vain koska hän ottaa eron puheeksi. Ei siinä suhteessa pidä ilman molemminpuolista rakkautta olla. Kaikki tsempit sinulle, et ole yksin <3 varmasti puolisosi huomaa tärkeytesi kun yksin kotia hoitaa, ainakin meillä sain kuulla asiasta näin jälkikäteen. "Joskus on mentävä kauas nähdäkseen lähelle".

Vierailija

Kiitos sinulle vastauksestasi. Helpotti oloa <3
Juuri tuo toisen etäisyys on todella kuluttavaa. Itse rakastaa niin paljon ja toinen ihan toisissa maailmoissa.
Voimia sinulle! Varmasti vastaasi tulee mies joka rakastaa ja arvostaa sinua yhtä paljon kuin sinä häntä !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat