RUK kurssijuhla 248

Soikku

Moikka! En löytänyt asiasta keskustelua niin tein sit itse, koska mulla ainakin pikku paniikkia pukkaa ja vertaistuki ois ihan mahtavaa! :D sain tosiaan kutsun kaverilta ihan just äsken ja en tiedä koko tapahtumasta mitään. Pelottaa, joten kertokaa ihanat kaikki mitä ois hyvä huomioida ja kokemuksia kans! Onko muita heinäkuun juhlaan tulijoita? Oispa ihana jutskailla jo etukäteen! :)

Kommentit (10)

Marsu

Moikka, täällä toinen panikoiva :D mullakaan ei pahemmin hajua itse juhlan kulusta mutta netistä oon googlaillu noita vanhoja avecien keskusteluja ja pari tuttua on ollu siellä aikasemmin joten on voinu vähän kysellä. Tosiaan poikaystävän avecina menossa ja oon jo oikee venaillu että koskas joku pistää keskustelua pystyyn:D

noora

Moi! Mä oon kans tulossa poikaystävän avecina juhliin ja nyt jo jännittää! Netistä oon koittanu kaikkea lukea ja aika hyvin sieltä tietoa löytyskin.. Mut kiva päästä juttelemaan muiden juhlaan lätijöiden kanssa! Aiotteko käydä kampaajalla vai laittaa hiukset itse? Entä millasia mekkoja ootte ajatellut? Kauheen tarkka se etiketti, mutta toisaalta kiva päästä hienoihin juhliin!!

Soikku

Jee olihan täällä muitakin! :D mä en ehtinyt vielä suuremmin googlailla kun vaan sitä virallista ohjelmaa, alkoi vaan mekko ja hiusjutut heti pyörimään mielessä, heh tärkeimmät ensin :D mietin eniten tota matkaa kun jo 5 jälkeen aamusta ois lähtö niin mitenhän ne hiukset ja meikit kestää iltaan saakka. Meinasin pari kampaaja- ja kosmetologikaveria varata kello kolmeks aamulla :D mutta tosiaan miten te ajattelitte tuon matkustus&ehostus-yhdistelmän handlata?

Iina

Jee ihanaa löysin tänne! :D Mä sain kutsun edellispäivänä ihan puun takaa ja perus mekko/hius/meikki kriisit täälläki jo pystyssä x) Mutta jes vähän kiva nyt päästä jutskailemaa teidän kans ja jakaa vähä fiiliksiä!

noora

Mistäs päin ootte tulossa? Itse tuun Turusta ja ois tarkotus käydä jo edellisenä iltana kampaajalla ja sit koittaa selvitä sen kampauksen kanssa, saa nähdä mitä siitäkin tulee :D Meikin teen itse, mutta mietin että kannattakohan se tehdä kotona ennen lähtöä vai sit siellä perillä, kun oon ymmätäny että ennen juhlaa pääsee hotellille valmistautumaan, siis jos hotelli on jossain suht lähellä. :D 

Soikku

Ihanaa kaikki daamit tänne vaan! Minä tuun keskisuomesta ja mietin kans milläs aineilla sen tukan saa pysymään kuosissa niin pitkään. Saati sitten meikin pysymään raikkaan näkösenä. Mä oon ihan pihalla kaikista näistä hotellijutuistakin, pitääks ne ite varata vai mitä ihmettä :D luin jostain et jonkun vuoden kurssijuhlan neidit oli tehneet fb ryhmän, pitäskös meidänkin ni löytäis mahd paljon porukkaa jakamaan tätä paniikkia?:D

Iina

Mä tuun Porista joten varmaa joskus ihan sairaan aikasin lähtee kyyditys kans joten en yhtää tie mitä teen tukkani kans ku tuskinpa kukaa kampaaja ottaa joskus neljältä aamuyöllä vastaa :D Ja siis joo mä kans ymmärsin että sie hotellilla ois aikaa sitte meikata :O Mutta hei facebookryhmä ois just kiva ja ehkä vähä helpompiki ois jutella siellä ku täällä :)

noora

Mun poikaystävä ainakin oli meiät eilen sinne juhlaan ilmottanut ja siinä samalla oli simmonen kohta kun sai valita millasen paketin halus, A vaihtoehtoon kuulus kaikki juhlasta hotelliin ja kyydityksiin sun muihin, ja sit aina seuraavassa vaihtoehdossa oli joku juttu vähemmän, esim. jos asuu niin lähellä ettei ota hotellia niin sit sai ostettua vaiks vaan juhlan..  Otettiin se A paketti ja sen hinta tais olla 180€ :) Kannatan kans facebookryhmää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat