Uusia ystäviä Tampereelta

Hyvätyyppi

Moi!
Oon 18v. nainenTampereen lähistöltä ja haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, koska kavereita ei oo ikinä liikaa. Olen omasta mielestäni paljon ikäistäni kypsempi ja siis vähän vanhempikaan seura ei haittaa. Oon avoin ja huumorintajuinen, sekä tykkään käydä baareissa ja shoppailla, myös lenkkiseura kelpaa:)

Kommentit (3)

Vierailija

Moikka, täällä ois kans yks tampereen lähellä asuva ja uusia ystäviä kaipaileva tyttö:) Oon -97 syntynyt, ihan mukava ja hauska tyyppi:) Aluksi saatan olla vähän ujo mutta ujoutta ei enää huomaa tutustumisen jälkeen:) vapaa-aikani käytän leipomalla, kuuntelemalla musiikkia ja olemalla koirani kanssa:) olisi kiva käydä esim shoppailemassa, lenkeillä, viihteellä, leffassa tai ihan olla vain:)
jos kiinnostaa niin laita viestiä: sinii_i@hotmail.com

sofi

Moii! Oon 21v vasta Tampereelle muuttanut nainen enkä oikeen vielä tunne ketään. Tykkään shoppailla, käydä pyöräily/kävelylenkeillä, baareissa, ja kokeilla kaikkee uutta. Pidän myös leffoista, lukemisesta ja peleistä. Oon nuorempana harrastanu ratsastusta ja nyt oon hankkimassa kissaa. Jos ei häiritse etten oo miehistä kiinnostunu niin viestiä voi laittaa sofiafanny@hotmail.com :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat