Miten ujoa suudellaan

_kisser_

Hei! Minulla on salasuhde serkkuuni, joka on siis poka. Tarvitsen pian apua/vinkkejä! Vastatkaa, jooko???
1. Miten häntä voi suudella, jos hän hauaisi, muttei uskalla tehdä aloitetta? Minä en tee aloitetta, koska pelkään, että vika on minussa.
2. Pitäisikö minun kertoa hänelle, että olen kertonut ystävilleni, vaikka olemme sopineet, ettemme kerro kenellekään?
3. Kerronko sukulaisilleni tästä, vihjaanko, vai pysynkö turpa tukos?
4. Mitä elokuvaa suosittelette meille katsottavaksi? Vähän romantiikkaa ja actionia.

Kiitos jo etukäteen!! :)

Kommentit (3)

#helpperi

1.Siitä vaan. oota että se tulee lähelle vaik istuun sun vieree, ja sitte katot site silmii ja lähestyt, ja sit vaa suutelet sitä.

Näin suutelet: Anna pojan tulla lähellesi. Katso häntä silmiin. Lähesty häntä hiljaa. Kun huulenne ovat kosketus-etäisyydellä toisistaan, avaa vähän suutasi ja paina huulesi pojan huuliin. *muista sulkea silmäsi ennen kosketusta, jos haluat tehdä sen romanttisesti.

2. Kysy häneltä, voitteko kertoa LUOTETTAVILLE YSTÄVILLENNE, että teillä on joku rakas, jonka kanssa olette yhdessä. Jos vastaus on ei, pidä se salaisuutena, tai sano, että haluasit kertoa parhaille ystävillesi, jotka eivät edes tunne sinua (poikaa), koska on raskasta pidellä salaisuutta joka on näin suuri.

3. Ei kannata kertoa vielä, koska he saattavat kertoa pojan vanhemmille, jotka eivät ehkä pidä siitä ja yrittävät saada teidät eroamaan.

4. Kannattaa katsoa titanic, jos olette katsoneet jo, joku vähän creepy elokuva, jotta pääset lähelle häntä. <3

Siinä kaikki minun neuvoni. Laitan tänne viel' lisää jos tulee mieleen :)  OLE HYVÄ <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat