Pömppömahasta eroon

Apuaa

Hei kaikki, tarvitsisin nyt oikeasti apua. Haluisin päästä mun pömppömahasta eroon en ole ylipainoinen 159cm 49kg, mutta mulla on pömppömaha, osaisitteks te auttaa miten pääsen eroon siitä?

Kommentit (3)

Vierailija

Taitaa lähinnä sun pään sisällä olla vaan kuvitelma pömppömahasta, koska oot noin hoikka. Kysy vaikka mielipidettä sun kavereilta, niin veikkaan, ettei kukaan niistä sano, että sulla on pömppö.

Sit jos yrittää laihduttaa liikaa, niin seuraus on usein se, että vatsaan jää läskiä koska liian matala aineenvaihdunta heikentää rasvanpolttoa. Jos nyt oikeesti väität, että oot pömppö, niin voit toki lisätä aerobista liikuntaa ja syödä enemmän kasviksia ja proteiineja. Sillon keho tottuu suurempaa energiansaantiin eikä varastoi rasvaa niin paljoa.

Ap

Hei! Kiitos neuvoista :) mutta en vain kuvittele sitä, luulen että syön jotenkin väärin ja äitini on sanonut että se on periytyvää. Mikä liikunta on aerobista?

Vierailija

Vartalon muoto voi olla kyllä perinnöllisesti jotenki outo. Mulla on kans aina ollut pyöreä vatsanseutu, vaikka oon hoikka ja sama äidillä. Se on kuulemma tavallista naisille, eikä kannata ajatella sitä liikaa. Pukeutumalla löysiin paitoihin ja tiukkoihin housuihin saa kyl sen piiloon kivasti.

Aerobinen liikunta on kestävyyttä kehittävää, mutta siinä ei mennä ihan maitohapoille asti. Esim. juoksu, pyöräily, tanssi ja uinti on aerobista. Googlesta löytyy lisää vinkkejä ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat