Kommentit (2)

Laurinollin UHRIT

Ei läskiä ja tila saavutettu polttamalla siinä sivussa lihakset kanssa. Kuolemansairaallehan sellainen näyttää, mutku naiset eivät tajua että koko tätä teollisuuden haaraa ajaa naisviha. Homoja kiinnostaa tosi vähän se mille naisesta pitäisi tuntua tai mille sen pitäisi näyttää . . mutta näiden tuotoksia naiset kantavat päällään koska ovat niin avomielisiä, rohkeita ja suvaitsevaisia. Ja jos asiasta uskallat sanoa, olet naisten ja homojen vihaaja, etkä tiedä mistään mitään. Ja jos annat naisten kuiduttaa itsensä jotta mahtuvat jonkun homon kauneusvisioon, niin sekin on sinun vika. Eli ikinä et voi voittaa. Nähty on. Kaikki on miesten vikaa; nyt, aina ja ikuisesti.

Vierailija

Henkari mallien tai näiden huippumallien jotka työskentelvät kalliiden brändien edustajina, ei kuulu näyttää seksikkäitä. Heidän työhön kuuluu edustaa vaatetta, eikä mitään vartalon muotoja koska silloin ihmisten huomio keskittyisi siihen vartaloon vaatteen sijaan. Todellisuudessa kyllä harva nainen haluaa näyttää huippumallilta toisin sanoen olla 180cm ja laiha. Olen itse 181cm hoikka nainen enkä koe todellakaan että yhteiskunta pitäisi minua kauniina tai ihailtavana, olenhan ''liian pitkä'' ja varaloltani kuin ''12v poika'' eikös..? ;-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat