Niille jotka ovat yksin

Vierailija

Olen kohta 19 vuotta täyttävä nuori nainen pirkanmaalta. Minulla on koti, poikaystävä, rahaa ruokaan, valmistun haluamaani ammattiin ja olen perus terve. Kaikki on siis hyvin? Näin voisi päällepäin luulla. Hymyilen ihmisille sanon että kaikki on hyvin. Olen ujo. Ja hiljainen. Ulkokuoren sisällä minua painaa kuitenkin yksinäisyys. Poikaystäväni lisäksi minulla ei ole ketään kaveria. En juttele oikeastaan kenellekkään somessa enkä kasvotusten. Haluaisin kavereita, mutta en usko kenenkään pitävän minusta. Siksi en uskalla edes yrittää tutustua kehenkään. Enkä tiedä osaisinko enään koska olen ollut yksinäni niin pitkään. Olisi ihanaa kun minuakin pyydettäisiin joskus ulos tai kahville tai leffaan tai ihan minne vain. Kunhan kysyttäisiin. Elämäni hienoinpia hetkiä ovat tällä hetkellä ne kun joku muistaa nimeni tai joku kysyy minua mukaan. Niin ei käy usein. Olen yrittänyt löytää ystäviä netin kautta ja muutenkin. Aina kun olen löytänyt jonkun uuden tuttavan niin hetken päästä sekin lopettaa yhteydenpidon. Tuntuu että minussa on jotain vialla. Miksi en saa ystäviä? Vaikka kuinka yritän. Olen mielestäni melko tavallinen tyttö niin ulkoa kuin sisältä. Silti olen vain aivan yksin. Kirjoitin tänne koska tiedän että en ole ainoa joka tätä kokee. Tiedän että on yksinäisiä ihmisiä, mutta he eivät vain tule esiin. Tiedän miten vaikeata on olla yksin, sitä ei toivo kenellekään. Siksi kirjoitin tänne ja toivon yksinäisten ihmisten tai muuten vain uusia ystäviä toivovien kirjoittavan minulle. Ei väliä minkä näköinen olet tai minkälainen olet. Tutustun kaikkiin mielelläni. Kirjoita siis rohkeasti osoitteeseen:
sis_i@outlook.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat