Avopuoliso ja syntymäpäiväni

Olenko minä vai avopuolisoni paha

Olen nuori aikuinen ja minulla sekä avopuolisollani on monta yhteistä vuotta takana. Minulla oli vähä aikaa sitten syntymäpäivät. Päivä alkoi mukavasti ja olin jo suunnitellut loppupäivälle ohjelmaa, josta olin keskustellut puolisoni kanssa. Olin ehdottanut, että kävisimme pelaamassa biljardia ja katsoisimme elokuvan tms illalla. Syödessämme päivällistä puolisoni kysyi aioinko olla tänään ystävieni kanssa (vaikka aikaisemmin tästä ei ollut missään vaiheessa edes puhetta), vihjaillen (pyytäen lupaa) että hän haluaisi mennä katsomaan ystäviensä kanssa urheilumatsia! Minun syntymäpäivänäni ja vaikka olin ehdottanut yhteistä tekemistä... olen nyt erittäin surullinen ja hämmentyny koska en olisi uskonut koko kysymystä. Tuntuu, että syntymäpäiväni ei ole hänelle edes iso juttu. Olenko tyhmä koska kuvittelen että hän haluaisi olla vai ja ainoastaan minun kanssani syntymäpäivänäni? Vedin tietysti kilarit ja nyt en tiedä onko asia pieni vai iso juttu. Avopuolisoni tietenkin pahoitteli asiaa. En olisi uskonut, että hän edes ajattelisi tai haluaisi syntymäpäivänäni olla ilman minua ystäviensä kanssa. Mitä teen?

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat