Sukkahousut ym sängyssä ???

Bebel

Olen jonkin aikaa tapaillut miestäni ja meillä menee ihan hyvin, hän on ihan rento ja fiksu tyyppi. Sängyssäkin on hommat sujuneet hyvin ja olemme nauttineet toisistamme.

Pidän usein töissä jakkua ja korkkareita ja hän on sanonut että sääreni näyttävät tosi hyviltä. Mutta yksi ilta hän kysyi että voisinko joskus pitää sukkahousuja sängyssä? Siis sukkahousuja :D En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta että joku tykkää katsella niitä? Ei se kait minua haittaa jos se häntä miellyttää mutta onko se vähän outoa tai jotain?

Kommentit (7)

sukkissääret

Mikä seksikkäämpää kun hame ,sukkissääret ja korkkarit ! Kyllä meillä mamma saa kyytiä kun on hame ja ohuet sukkahousut tai stau upit. Kevät tulee ja kiva katsella hametta pitäviä naisia..

Bebel

Okei ei kai siinä sitten mitään, tämä oli minulle ihan uusi juttu :D No tuskin tämä minulta on pois jos se tärkeän ihmisen saa iloiseksi?

Ennenkuin nolaan itseni kysymällä häneltä niin eikö ne ole enemmänkin tiellä tai jotain? Onko näissä hommissa sitten värillä ja laadulla väliä? Sen verran kyllä merkkejä tiedän että HM laatu on huonoa ja kalliimmat on taas paaaaljon sileämmät jne. Miten tota asiaa kannattaisi lähestyä? Vai laittaa vaan jotkut kivat sukkikset päälle ja yllättää TADAA! :D 

Vierailija

Suosittelen, että joku ilta laitat päällesi ohuet sukkahousut ilman alushousuja. Sitten päälle lyhyt hame. Tässä asussa kun hivuttaudut miehen viereen sohvalle, niin mukavaa luulisi olevan. Ei kannata hirveästi panostaa laatuun, kun melko todennäköisesti hajoaa kuitenkin. Ainakin haaroista, jos ei muualta.  

Vierailija

Näin miehenä pakko kommentoida, että kyllä mä ainakin tykkään jos naisella on sukkahousut jalassa. Väreistä parhaat musta ja ruskee :)

Vierailija

Stay upit, sukkahousut ja sukkanauhasukat on todella seksikkäitä. Sitten kun laitetaan korot vielä jalkaan. Nämä korostavat naisen vartaloa ja paljaita paikkoja . 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat