Deittikumppani ei enää vastaile

Seuraa 
Liittynyt24.7.2011

Auttakaahan naiset! Oon tapaillut nyt pari viikkoa mun viiden vuoden takaista tuttua. Kaksi kertaa ollaan oltu treffeillä mun luona ja meillä on ollut TODELLA ihanaa. Tämä kyseinen mieskin on kertonut viihtyvänsä erittäin hyvin ja tykkää olla mun kanssa. Selvästi hän pitää mua potenttiaalisena tyttöystäväehdokkaana, koska ei halua vielä petipuuhia kuulemma.

Viikon takaisten tärskyjen jälkeen mies muuttui täysin puhumattomaksi. Ei aloita keskusteluja viestitellessä ja vastailee mun viesteihin yhdellä tai kahdella sanalla. Oon kysynyt ihan suoraan, etteikö enää huvita nähdä mua, mutta kuulemma huvittaa, hänellä on vaan kaikennäköistä nyt meneillään.

Meillä pitäisi olla nyt tulevana viikonloppuna taas treffit, mutta en ole enää varma, kun ei miehestä ole kuulunut mitään. Mitä ihmettä mä teen?! Tää epätietoisuus on yhtä kidutusta 😅

Onko kenelläkään samanmoista tilannetta ollut? Antakaa vinkkejä!

Kommentit (4)

Vierailija

Ota nyt nainen ihan rauhallisesti. Liika miehessä kiinni roikkuminen saattaa jopa karkottaa hänet. Se ahdistaa miehiä usein ja saa epäilemään, että olet liian mustasukkainen. On tietty mahdollista, et hänellä on myös muita naisia kierroksissa, kun ette seurustele vielä virallisesti. Hän saattaa kyllä vastailla vaan lyhyesti, koska on joko ärsyynynyt käytöksestäsi tai oikeasti kiireinen vaikka työasioiden takia. Sinuna jättäisin hänet rauhaan pariksi päiväksi ja sitten vaan laittaisin lyhyen viestin ennen treffejä, että varmistut tuleeko hän paikalle. Tietenkin kannattaa panostaa treffeihin ja olla tosi kaunis ja käyttäytyä hyvin miestä kohtaan, niin kyllä se siitä. Mun mies ärsyyntyy kans välillä jos tungen väkisin lähelle kun hän haluaa olla yksin. En toisin tunne kyseistä herraa, niin en osaa sanoa onko tästä kyse.

ASD117

Muista että miehet haluavat metsästää yleensä, liian helppo ja päälle tunkeileva nainen käy ahdistamaan tai haiskahtaa epäilyttävältä :) 

Yleensä miehillä on myös muita juttuja tulilla kun on haku kunnolla päällä, joten muitakin naisia jne. on varmasti apajilla. Tuskin nyt mitään OIKEITA työkiireitä ellei ko. herra oikeasti lentele ulkomaille ja ole tulosvastuussa tai esimiesasemassa.

Ota iisisti ja laita uutta hakua päälle myös :)

Vierailija

Ei kai siinä mitään, olet varmaan käynyt ulkona mun miehen kanssa tai jonkun toisen varatun ukon kanssa. Kun nainen sitten on saanut tietää, niin mies on sitten vähentänyt yhteydenpitoa sinuun ja aika menee lepyttelyyn ? Mikäs miehen etunimen ensimmäinen kirjain on? Täältä palstalta voi sitten joku huikkailla omansa perään, jos tämä asia nyt varmistuu joltain kateissa olevaksi mieheksi. Kannattaa ehkä tätä vaihtoehtoa miettiä, koska mikäli miestä kiinnostaa niin kyllähän se normaalisti yhteyttä ottaa ja pitää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat