Liian ohut muna?

Thin95

Moro.

Olen parikymppinen kundi ja mua on alkanut viime aikoina mietityttään mun kalun koko, ja etenkin sen paksuus. Olen toki aina tiennyt, ettei se mikään kovin suuri ole mutta nyt on jo pari mimmiä kommentoinut sen olevan tosi ohut. Jopa liian ohut, että tuntuisi kunnolla missään.

Noiden kommenttien pohjalta olen sit tietysti ryhtynyt vertaan omaani muiden kaluihin saunailloissa, salilla jne. Ja kyllähän se melko pienelle ja ohuelle vaikuttaa. En toki frendejen kaluja ole stondiksessa nähnyt mut tuntuu, et muilla on paljon isommat ja etenkin paksummat jopa lepotilassa kuin mulla stondiksessa.

Tuolla on pari kuvaa mun kalusta:

http://alastonsuomi.com/Thin95/images

Mitä mieltä, onko se tosiaan ihan olemattoman pieni? Vai kuvittelenko mä vaan kaiken noiden parin kommentin perusteella?

Kommentit (7)

tekniikkamuna

Pieneltähän tuo näyttää, mutta kyllä pikkupippelilläkin saa ihmeitä aikaan kun sitä osaa käyttää! Nyt tekniikka haltuun niin sit ootkin tekniikkamuna etkä mikään pikkupili ;)

MissSixty

Kuten ylläkin todettiin, niin kyllä - varsin pienihän toi on. Tekniikka toki auttaa mutta myös ne kliseiset näppärät sormet ja vilkas kieli :) Ja kun sormet ja kieli väsyy, niin dildoa kehiin...

Vierailija

MissSixty kirjoitti:
Kuten ylläkin todettiin, niin kyllä - varsin pienihän toi on. Tekniikka toki auttaa mutta myös ne kliseiset näppärät sormet ja vilkas kieli :) Ja kun sormet ja kieli väsyy, niin dildoa kehiin...

Oletko nainen?

Vierailija

Yritä löytää semmonen asento jolla pystyt eniten tekemään iloja. Monesti puhutaan että takaapäin ois paras pienille miehille. + teet itestäs parhaimmat suihinottajan niin ei sillä munalla sitten niin väliä.

Vierailija

Jos nainen valittaa, että miehellä on liian pieni muna, se johtuu liian löysästä pillusta. En oo kertaakaan harrastanut seksiä liian pienimunaisen miehen kanssa. Naisten pitäisi huolehtia oman värkkinsä kuntoilusta, koska muuten seksistä ei voi nauttia. Pillu on lihas, jonka tiukkuuteen voi vaikuttaa erittäin paljon urheilemalla. En tosin lähtis päin naamaa sanoon, että naisella on löysä. Tärkeinpänä siinä on se, että naisen orgasmit paranee huomattavasti päivittäisellä tai ainakin viikottaisella syvien vatsalihasten treenaamisella. Myös pakaroiden piukeus antaa paljon nautintoa naiselle. Suosittelen etsimään sporttisen naisen, joka ei ole paneskellut joka äijää mikä baarista eksyy mukaan, niin ei pitäisi olla koko-ongelmia.

Vierailija

Moi,

mä uskon, että tiedät tilanteesi itsekin varsin hyvin, joten uskallan pistää alle pari suoraa pointtia:

a) Kyllä. Sun kalu on pieni ja ohut. Mutta ei se siitä enää kasva, joten opettele elämään asian kanssa.

b) Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies, joka on obsessoitunut kalunsa koosta - olipa se sitten suuri tai pieni tai siltä väliltä. Sitä, mikä housuista löytyy, opetellaan käyttämään ja that's it. Turha vaahdota asiasta enempää.

c) Maailmasta (ja jopa Suomesta) löytyy pienempiäkin kaluja kuin sulla, joten ole iloinen että sulla noinkin "iso".

Ja nämä pointit siis tulevat 32 v. kolmen lapsen äidiltä, jonka miehellä on vielä pienempi kuin sulla. Kokemusta löytyy matkan varrelta useammastakin koosta mutta kuten ehkä noista pointeista voi päätellä, sillä koolla ei sit loppupeleissä ollut paljon merkitystä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat