Miten suhtaudut jos mies ei maksa treffeillä?

Vierailija

Oon tapaillut tässä nyt jonkun aikaa mukavalta vaikuttavaa miestä, mutta oon alkanut ihmettelemään kun ei koskaan tarjoa mitään :( Aina hyvin painokkaasti ilmoittaa, että laskut erikseen yms... Ehdottaa kaikennäköistä tekemistä, mutta aina on vaatimassa multa puolia kaikesta. Esim nyt ehdottaa kylpylä/hotellireissua, mutta kun sanoin ettei ole rahaa niin tokaisi, että lainata voi muttei hän kyllä koko lystiä kustanna :D Ja mies hyvätuloinen ja mä opiskelija. Mietin tässä, että pitäiskö vaan unohtaa moinen kitupiikki? 😂

Kommentit (2)

Vierailija

Mun mielestä se on huvittavaa, että naiset vaatii tasa-arvoa kotitöissä jne, mutta miehen pitäis silti tarjota aina ravintolassa. Oon itse yleensä treffeillä maksanut aina oman osuuteni, paitsi jos mies on ehdottomasti vaatinut maksaa. Exä taas teki mulle niin, että ensi tarjos pari ekaa illallista, mutta sen jälkeen oliki mun vuoro ku oltiin oltu pitempään yhdessä. Seurusteltiin lukio-iässä ja oltiin avopuolisotki, mut kaikki menot piti laskee supertarkasti puoliksi koko ajan. Mies ei lopulta halunnut sitoutua koko elämäksi, vaan meille tuli ero myöhemmin. Juurikin silloin, jos ei ole varmaa kauanko parisuhde kestää on parempi mennä maksaen oma osuus. Sitten ei kummallekaan tule hyväksikäytetty olo. Meidän ero sujui erittäin kivuttomasti, ku ei tarvinnut riidellä mistään tavaroista tai rahasta. Oon joskus ollu vaan kerran miehen kanssa treffeillä ja mulle tuli tosi huono omatunto, ku hän tarjos kaiken eikä nähty enää koskaan. Mun mielestä sun ei kannata pitää pihiyttä ongelmana alussa, koska se on vaan viisasta miehille. Monet naiset kusettaa poikaystävänsä tai aviomiehensä rahat. Se on sitte eri asia, ku ootte naimisissa jos mies on edelleen yhtä tarkka rahoistaan, vaikka tienais sua paljon enemmän.

Vierailija

Itse arvostan kyllä herrasmiesmäisiä eleitä, oli kyseessä sitten oven avaaminen tai tarjoaminen naiselle. Mielestäni ekoilla treffeillä ei ole ollenkaan pahitteeksi tarjota vaikka drinkkiä tai safkoja. Sinkkuaikoina kävin paljon Tinder-treffeillä ja osalle miehistä oli itsestäänselvyys tarjota ekoilla treffeillä, koska se "kuuluu tapoihin" (tai ainakin joskus kuului), on kohteliasta ja tekee parhaimmillaan naiseen paremman vaikutuksen. En sinällään harmistunut jos mies ei tarjonnut, mutta tarjoamalla voi mies pelata itselleen lisäpisteitä. Esimerkiksi 5-10€ jostain juomasta, jäätelöstä tai muusta kaataa harvan miehen budjetin ja eleen nainen kyllä muistaa. Ymmärrän naisia, jotka haluavat että miehet edes joskus tarjoaisivat, mutta ymmärrän myös naisia jotka haluavat aina maksaa kaiken itse. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat