yhteenmuutto kokemuksia mielipiteitä?

ainoiina

Ollaan seurusteltu noin puoli vuotta. Itse olen asunut itsekseni jo useamman vuoden. Poikaystävä taas on vasta muuttamassa omilleen. Nyt mietinkin kannattaisiko muuttaa yhteen. Se tulisi halvemmaksi ja poikaystäväni käytännössä asuu jo luonani, koska on täällä joka päivä ja yö. Toisaalta minä tarvitsen enemmän tilaa kuin poikaystäväni ja olen tosi itsenäinen. Poikaystävä taas on enemmän takertuja. En tiedä miten tämä toimisi jos ihan virallisesti asuisimme yhdessä. Toisaalta isommassa kämpässä on enemmän tilaa kuin pienessä yksiössä. Lisäksi poikaystävä ei ole oikein tottunut hoitamaan omia asioitaan. Arki on jo tullut vastaan eli riitelemme ja niin edelleen ja toiselle voi kiukutella jos on huonolla tuulella siis emme elä missään vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa. :D tämä on tietysti vain minun näkemykseni voi olla että poikkis elelee. Olen tässä pohdiskelua asiaa siis vain omassa päässäni. Minulla on tosi kiva kämppä nyt hyvällä paikalla. Eli tämä on lottovoitto. Pelottaa, jos sitten ero tulisikin niin en löytäisi yhtä kivaa asuntoa. Lisäksi en ole vielä koskaan asunut yhdessä kenenkään kanssa. Pelottava hyppäsi tuntemattomaan olisi siis tämä yhteenmuutto. En tiedä miten tämä muuttaisi suhdetta en kuitenkaan halua miksikään "äidiksi" alkaa. Olen itse opiskelija ja poikaystävä työtön joten rahaa ei juuri ole. Poikaystävällä ei myöskään ole hirveästi kokemusta raha-asioiden hoitamisesta, joten ehkä pitäisi antaa hänen asua ensin yksin, mutta sitten jos ollaan kuitenkin koko ajan toisen luona niin onko järkeä pitää kahta kämppää. Huoh... mitä mieltä olette ja ovatko muut olleet vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (1)

Vierailija

Meil oli iha sama tilanne viis vuotta sitte. Oltii kyl tunnettu vast kaks kk ku mies halus muuttaa yhtee ja niihä sit tehtii. Kyl siinä rahaa säästää, mut kyllä sitä vähän omaa rauhaa olis kaivannu niin alussa. Jos et oo iha varma ni älkää vielä muuttaa yhtee, vasta sitte ku sun hieno kämppä ei vaikuta enää niin tärkeältä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat