Tunne etten ansaitsisi tapailemaani miestä

Vilmuska

Olen tapaillut nyt 4kk erästä miestä, joka alusta saakka on vaikuttanut olevan parempaa mitä olisin uskonutkaan. Meillä on 200km välimatkaa, joten näemme pari kertaa kuussa viikonloppuisin tai arkena miten sopii. Ollaan yhteyksissä päivittäin ja kun näemme, ollaan toisissamme kiinni ja näytetään kyllä että välitetään. Silti jostain takaraivosta tulee ajatus etten häntä ansaitsisi. Hän on fiksu, komea, huomaavainen ja lyhyesti sanottuna kaikkea sitä mitä olen miehestä halunnut. Nyt vain tuntuu että hän olisi täydellinen ja minä jotenkin hänen alapuolellaan. Välillä kun olemme yhdessä, ja jos ajatus taas jostain hiipii mieleeni, käy itseäni ahdistamaan ja haluaisin vain pois. Tiedän että tämä pidemmän päälle on erittäin huono juttu, ja siksi haluankin tietää mistä tämä johtuu, ja kuinka tästä päästä eroon. Olen myös luonteeltani todella ujo ja välillä myös vetäytyvä. En missään nimessä haluaisi pilata tätä mahdollisuutta, kun tietää ettei toista samanlaista vastaan ihan äkkiä tulisi :(

Kommentit (1)

Vierailija

Minulla oli samantyyppinen tunne, kun aloin seurustella aviomieheni kanssa. Juuri nyt teidän parisuhde on kuitenkin vasta alussa ja ette näe kovin usein. Se luo illuusion täydellisyydestä. Vasta kun olette tunteneet pari vuotta tai asuneet yhdessä pitkään tms, tunnet miehesi oikeasti. Silloin hänestä alkaa löytyä myös niitä huonompiakin piirteitä eikä vaikutakaan täydelliseltä. Nyt voit ajatella, että jos noin hieno mies sinut on huolinut, niin et ole oikeasti mikään huono ihminen! Kannattaa vain itse olla niin täysillä suhteessa mukana kuin taitaa. Minun mieheni on opettanut minut esimerkiksi hyväksi kokiksi, kun aiemmin poltin kaiken pohjaan. Pidin häntä todella mahtavana ruuanlaittajana alkuun ja kadehdin hirveästi, mutta nykyään olen yhtä hyvä. Fiksu ja kohtelias puoliso voi myös kannustaa sinua enemmän niihin ominaisuuksiin jos koet, että sinulla on niissä puutetta.

Ja mitä ulkonäköön tulee, sitä emme kauheasti voi muuttaa.  Jos vaikka pidät itseäsi rumana, se on hyvin todennäköisesti vain oman pääsi sisällä, koska sinulla on huono itsetunto. Toki vaikka hiusten värjäämisellä tai hienoilla vaatteilla voi saada paljon aikaan. Itse ajattelen, että olen meikittä ja rumissa vaatteissa mieheni tason alapuolella, mutta laittautuneena en.Tiedän paljon pariskuntia joissa mies on erittäin komea ja nainen tavallisen näköinen, eikä se haittaa millään tavalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat