Tyttöystävä saa harvoin orgasmin

Hannu

Ollaan oltu reilu vuoden verran yhdessä. Parisuhde on onnellinen ja tulevaisuus näyttää valoisalta.

Olen hyvin miellyttämisenhaluinen tyyppi ja minulle on tärkeää toisen nautinto. Aiemmissa suhteissa kumppanit saivat orgasmin yleensä aina seksistä harrastaessa, joko yhdynnässä tai sitten käsin hyväilemällä tai suuseksillä.

Nykyinen kumppani sai yleensä suhteemme alussa orgasmin, mutta sekin kyllä vei aikaa, välillä vasta 20-30 minuutin suuseksi tai käsin hyväily tuotti tulosta. Nyt orgasmin saaminen tuntuu olevan enemmän poikkeus kuin sääntö, ehkä 1-2 kerralla viidestä hän saa orgasmin. Huolehdin aina esileikistä ja annan suuseksiä lähes aina kun seksiä harrastetaan, ja pyrin muutenkin huomioimaan häntä paljon sekä seksin aikana että sen ulkopuolella. Olen myös yrittänyt luoda tunnelmaa valaistuksella ja kynttilöillä. En ainakaan keksi mitään tiettyä tekijää, mikä hänelle helpottaisi orgasmin saamista. Välillä hän saa ja välillä ei, vaikka mitä tekisin.

Hän ei ole antanut mitään merkkejä että tämä asia haittaisi häntä. Aina halaillaan ja suukotellaan seksin jälkeen, sai hän tai ei. Hän on myös kehunut minua rakastajana. Tuntuu, että vain minä itse teen asiasta ongelman.

Asiasta olisi tottakai hyvä puhua, mutten tiedä, miten muotoilisin asian niin, ettei hänelle tule paineita orgasmin saamisesta ja seksistä katoaa ilo ja hauskuus suorituksen tieltä.

Itsetuntoni ei ole maailman korkein, ja koen itseni huonona rakastajana (vaikka olen koko elämäni ajan saanut juuri päinvastaista palautetta) kun kumppani ei saa. Pelkään tekeväni jotain väärin tai huonosti. En kuitenkaan halua painostaa toista asiassa.

Kaipaan naisnäkökulmaa asiaan. Olenko turhaan huolissaan ja jos päätän asiasta puhua, miten se olisi hyvä tuoda ilmi, ettei hänelle tule paineita orgasmista?

Kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija

Ensinnäkin lopeta heti alkuunsa asian murehtiminen! Seksin ei tarvitse johtaa aina orgasmiin. Se, että murehdit asiaa, voi johtaa siihen, että mietit vain naisesi orgasmia koko seksin ajan. Naisesi pitäisi varmasti enemmän siitä, että olet hetkessä mukana, etkä murehdi lopputulosta tai luo hänelle paineita. Itse neuvoisin sinua olemaan kertomatta huolistasi naisellesi, koska muuten aina kun harrastatte seksiä, se ajatus tulee hänelle mieleen ja hänelle tulee paineita.
Jos seksiä on usein, voi orgasmin saaminen olla muutenkin vähän hankalaa. Kaikenlisäksi jotkut naiset eivät edes ikinä saa orgasmia kumppanin kanssa, joten ole erittäin tyytyväinen omiin taitoihisi. Ja hienoa, että otat kumppanisi huomioon!
Ja lopuksi vielä sellainen mahdollisuuden siemen, että mitäpä jos hän ennen esittikin saavansa orgasmin juuri siksi, ettei halunnut sinulle tulevan paha mieli tms. Ja nyt kun tunnette toistenne paremmin ja luotatte toisiinne, niin hänen ei tarvitse enää näytellä orkkua. Hänellä saattaa itselläänkin olla ollut paineita asiasta.

Vierailija

Kuullostaa todella hienolta, että satsaat noin paljon hänen miellyttämiseen ja nautintoon! Turhaan mietit kuinka usein hän saa orgasmin. Mielestäni orgasmi ei ole edes niin tärkeää saada ( vaikka todella hyvä plussa onkin ), se ei ole välttämätöntä eikä siitä kannata stressata. Olen itse puhunut asiasta poikystäväni kanssa, joten tällä tavalla hänellä tai minulla ei ole mitään paineita minun orgasmin suhteen.
Moni nainen ei koskaan edes saa orgasmia, joillain se on hankalampi saada ja jollain helpompi. Minulla ainakin on ainoastaan yksi asento jonka kautta saan orgamsin.
Mutta jos asia häiritsee sinua ( ei pitäsi jos tyttöystäväsi ei pidä asiaa ongelmana ), löytyy netistä varmaan vinkkejä mitkä asennot ovat parhaita naisen orgasmin saavuttamiseen. Mutta sinuna jättäisin asian sikseen.
Älä stressaile liikoja :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat