Tyttöporukka kasaan / pääkaupunkiseutu!

Kiwisorbet

Moi! Oon -92 syntynyt neitokainen Helsingistä. Oon luonteeltani sosiaalinen, menevä, tasapainoinen ja järkevä ihminen. Pidän shoppailusta, kauneudenhoidosta ja muista ”tyttöjen jutuista”. Minulla on lukio ja amk-tutkinto käytynä. Haluaisin laittaa tyttöryhmän pystyyn pk-seudun tyttöjen kanssa, jotka ovat samanhenkisiä ja myös innokkaita laajentamaan kaveripiiriään. Teen meille Whatsapp-ryhmän, jonka kautta yhteydenpito ja tapaamisten sopiminen on helppoa. Voisimme käydä esim. kahviloissa, elokuvissa, yöelämässä, piknikillä, rannalla, terassilla… Mitä nyt yhdessä keksiikään tekemistä :) Yhteiset illanvietot vaikka lautapelien tms. parissa olisi myös mukavaa ajanvietettä.

Olet sitten sinkku tai varattu, blondi tai brunette, amis tai akateeminen, otathan yhteyttä jos on kiinnostusta! Pääasia että olet mukava, sosiaalinen ja fiksu ihminen, joka tulee monenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja haluat aktiivisesti osallistua yhteisiin tapaamisiin ja keskusteluun :) Ikähaitari ryhmälle on 21-30v. Riidan kylväminen, ilkeily ja muu typerä käyttäytyminen ryhmässä on ehdottomasti kiellettyä ja se johtaa ryhmästä poistamiseen välittömästi ilman varoituksia. Myöskään pitkään jatkunutta hiljaisuutta tai jatkuvaa ryhmän menoihin osallistumatta jättämistä ei katsota hyvällä. Tärkeää on että olet aktiivinen ihminen, joka hallitsee käytöstavat. :)

Jos kiinnostuit, mailaa kiwisorbet@hotmail.com ja kerro itsestäsi perusasiat (nimi, asuinpaikka, ikä, luonne, harrastukset, opinnot/työpaikka…?). Älä unohda mainita puhelinnumeroasi, jotta voin lisätä sinut Wappi-ryhmään :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat