Mistä isommista asioista on hyvä keskustellu tapailuvaiheessa?

mietiskelijä

Mitkä on sellaisia tärkeitä vähän syvällisempiä ja isompia asioita, joista olisi hyvä puhua miehen kanssa, jota tapailee? 

Aikalailla perusasiat on jo puhuttu, mutta koska olen kokematon näissä asioissa enkä ole ennen tapaillut ketään en oikein tiedä, mistä isommista asioista olisi hyvä ottaa selvää.. Haluaisin kuitenkin tietenkin saada tietää miehestä paljon enemmän (mm. mielipiteitään erilaisiin asioihin jne.) ja vähän pintaa syvemmälle, mutta olen vähän hukassa senkin suhteen, mitä "saan" kysyä ja mitä en vai onko ylipäätään asioita, joita nyt ei kannattaisi kysyä?

Kommentit (2)

Vierailija

Ekalla tapaamisella ei kannata puhua politiikasta, uskonnosta tai existä yhtikäs mitään. Myös perheen perustamisen, talon hankkimisen ynnä muut voit jättää myöhemmälle. En ottaisi mitään näistä asioista esille ainakaan pariin viikkoon tapailun alussa, jos ei sitten mies ala puhumaan. On kuitenki ok jutella vaikka töistä tai opiskeluista jo ensitreffeillä. En oo kenenkää kanssa jutellut esimerkiksi lasten hankkimisesta ennen ku joskus useemman kuukauden seurustelun jälkeen. Tosin oon nyt vasta 24. Jos olisit lähes 30, niin silloin on ok ottaa lapsihaaveet vähän aikaisemmin puheeksi. Ja mun äiti ei oo vielä kymmenien vuosien avioliitonkaan jälkeen paljastanut isälle poliittista mielipidettään. Lisäksi se on miehistä pelottavaa, jos alat heti ekoilla treffeillä puhua seurustelusta tai yhteen muuttamisesta. Sillon vaikutat liian epätoivoiselta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat