Viiltelyt

Tyttö16v.

Hei kaikki viiltelijä ja masennuksen nuoret. Voitte vapaasti kertoa teidän viiltelyistä. On helpompaa kun saa kerrottua viiltelystä.

Kommentit (1)

Masentunut

Olen 13v tyttö ja viiltelen. Aloitin viiltelyn n.11vuotiaana koska minua kiusattiin koulussa. Haukuttiin lihavaks,rumaks,huoraks.käskettiin tehä itsari. Sinä päivänä jäin auton alle,mutta ei käynyt pahasti. Seuraavana päivänä 4poikaa käveli mun ohi ja tönäs Mua ja sanoi että olisit kuollut. Alotin viiltelyn ja viiltelin keittiö veitsillä ja lasin siruilla. Tein tosi syvii haavoi. 2kk myöhemmin viiltely oli pahentunut ja masennus oli tullut. Kukaan ei huomannut mitään. Kuukausi myöhemmin meillä oli liikuntaa ja olin unohtanut pitkä hihaisen paidan kotiin. Olin T-paidalla ja kaikki huomasi viiltely arvet ja yks meni kertoo Opel. No sitten oli palavereita ja sossu tapaamisia. Ja he päättivät laittaa Mut perhe kotiin. He huomasivat minun masennuksen ekaa kertaa. He tarkkaili minua tarkasti. Olen vieläkin perhe kodissa ja viiltelen. Se on minulle niinkuin huume tai jotain. Nykyään mietin miten kuolen. En jaksa enää elää kaikki koulussa vihaa Mua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat