koulukiusaamisen lopettaminen?

Vierailija

hellou! no siis haluisin kysyä teiltä ketä on koulukiusattu että miten saitte sen loppumaan? minua on kiusattu jo aika kauan ja se ei vaan lopu. kun yhdestä kiusaavasta pääsee eroon niin seuraava alkaa kiusaamaan. ei ole vielä mtn fyysistä kiusaamista mutta saan koko ajan kuulla koulussa kun kävelen käytävillä tai olen välitunnilla niin noni rinnakkais luokkalainen sanoo "hyi vittu" ja katsoo tuomitsevasti vaikka en ole tehnyt heille mtn lisäksi haukutaan huoraksi vaikka olen vielä neitsyt ja seurustellut vain 2-3 kanssa (en tiedä lasketaanko sitä yhtä "suhdetta" suhteeksi" ja saan koko ajan kommentteja siitä kun seurustelen että miksi tämä kyseinen poika pystyy seurustelemaan mun kanssa ja niin edelleen. ei ole muita ystäviä kuin poikaystäväni ja eräs hyvin läheinen ystävä jonka olen tuntenut koko elämäni. myös eräs hyvin tärkeä ystäväni alkoi nimittelemään minua ja käänsi takkinsa ja meni kiusaajien puolelle.
sen tiedän ainoastaan että kaikki alkoi kun ex poikaystäväni alkoi puhumaan paskaa must vaik hänellä oli/on uus tyttöystävä.

mut joo en jaksa enään. en pysty luottamaan enään kehenkään tai pukeutumaan niin kuin haluan myös kamalia ulkonäkö huolia. ja koko ajan pelkään mitä uutta paskaa must keksitään..
Hups tästä tuli aika pitkä :x

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat