Auttakaa!

harhaluuloinen?

Ollaan kohta seurusteltu sulhaseni kanssa vuosi ja nyt tämän noin 2 kuukauden ajan ainankin, hän on alkanut olemaan todella ilkeä ja puhuu ilkeästi.Hän asuu toisella paikkakunnalla matkaa on vain puoli tuntia autolla, ei siis mikään pitkä matka. Näemme viikonloppuisin koulujen takia niin hän on ihan normaali ja ihana niinkun alku aikoina kun aloimme seurustella, mutta kun menee kotiin ja puhumme esim skypessä niin hän muuttuu todella oudoksi.Tiedän hänen rikostaustat ja on kerran pettänytkin ja sen jälkeen erosimme hetkeksi, mutta pettämisen sain tietää vasta nyt uutenavuotena.Kyllä hän sanoo rakastavansa minua päivittäin ja soittelee ja laittaa viestiä, mutta voisitteko kertoa, että mitä tämä teidän mielestänne tarkoittaa? Kiitos

Kommentit (6)

Vierailija

harhaluuloinen? kirjoitti:
Ollaan kohta seurusteltu sulhaseni kanssa vuosi ja nyt tämän noin 2 kuukauden ajan ainankin, hän on alkanut olemaan todella ilkeä ja puhuu ilkeästi.Hän asuu toisella paikkakunnalla matkaa on vain puoli tuntia autolla, ei siis mikään pitkä matka. Näemme viikonloppuisin koulujen takia niin hän on ihan normaali ja ihana niinkun alku aikoina kun aloimme seurustella, mutta kun menee kotiin ja puhumme esim skypessä niin hän muuttuu todella oudoksi.Tiedän hänen rikostaustat ja on kerran pettänytkin ja sen jälkeen erosimme hetkeksi, mutta pettämisen sain tietää vasta nyt uutenavuotena.Kyllä hän sanoo rakastavansa minua päivittäin ja soittelee ja laittaa viestiä, mutta voisitteko kertoa, että mitä tämä teidän mielestänne tarkoittaa? Kiitos

Ootko varma ettei petä nytkin?

Vierailija

Sun pitää yksinkertaisesti sanoa suoraan, ettei sua kohdella sillä tavalla. Kenenkään naisen ei tarvi kuunnella sellasta puhetta. Jos ei senkään jälkeen lopeta, niin pidä vaikka parin viikon mykkäkoulu ja kato mitä tapahtuu. Ite en kyllä olis antanu pettämistä anteeksi vaan olisin antanu hepun vaan olla, varsinki rikostausta ei lupaa hyvää teidän yhteisen tulevaisuuden kannalta. Mullekki tulee mieleen, ettei hän enää jaksa olla susta kiinnostunu, koska on iskeny silmät johonki toiseen naiseen. Ei välttämättä petä, mut voi olla esimerkiks ihastunu. On myös yleistä, että alkuhuuman kadottua mies on ns. oma itsensä ja todellinen luonne vain paljastuu. Sillon kannattaa miettiä tarkkaan haluaako sellasen tyypin kanssa olla.

harhaluuloinen?

kyllä hän ihan yksin on kotona kun puhumme.Hän suuttuu nykyään todella helposti kaikesta.Todella vaikea mennä sanomaan että olisiko joku toinen muija kun hän on oikeastaan vaan yksin kotona ja siellä on vanhemmat vahtimassa. Jokin muu on vikana. ja jos hänellä olisi joku toinen niin miksi hän haluaisi viettää aikaa kanssani ja auttaa asioissa ja matkustella ja ostaa minulle ja meille jotain? Jokin on kyllä vialla mutta en tiedä mikä. Ja valehteleekin aika paljon.

Vierailija

harhaluuloinen? kirjoitti:
kyllä hän ihan yksin on kotona kun puhumme.Hän suuttuu nykyään todella helposti kaikesta.Todella vaikea mennä sanomaan että olisiko joku toinen muija kun hän on oikeastaan vaan yksin kotona ja siellä on vanhemmat vahtimassa. Jokin muu on vikana. ja jos hänellä olisi joku toinen niin miksi hän haluaisi viettää aikaa kanssani ja auttaa asioissa ja matkustella ja ostaa minulle ja meille jotain? Jokin on kyllä vialla mutta en tiedä mikä. Ja valehteleekin aika paljon.

Luulen että hänellä on joku toinen.

Vierailija

Laske 1+1! Miksi ripustaudut ja roikut tollaisessa tyypissä? Kai tollainen pitää kysymättä tajuta! Tollaista historiaa suhteessa ja tämän " poikulikaverin" elämässä...huoh...että jaksan ihmetellä!!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat