Pikku pojuperseeseen apua?

Huolestunut.

Kattelen joskus snäpin discoveria (kun oot sillä puolella missä on kaikkien mystoryt ja siitä liu'utat vasemmalle) ja painoin Cosmopolitania. Löysin yhen aiheen missä puhuttiin nimenomaan pepuista, ja siinä sanottii että peppu on kuulemma pienimmillään 13 vuotiaana.. Onko tää totta? Sillä mulla on älyttömän pieni peppu mielestäni, paras kaveri väittää vastaa että kyllä on hyvä peppu mutta en ole todellakaan ole samaa mieltä.. Kaikilla kavereillani on isot peput mutta minä olen tämmönen poju perse.. Auttaisko kyykyt tai salilla käynnit? Mieluiten haluisin treenata kotona mutta ei sali käynnitkään ole mikään ongelma. Ymmärrän jos jotkut Rage Ronjat tulevat valittamaan että olen liian nuori stressatakseni siitä tai olen liian nuori käymään salilla jne.. Harrastan ratsastusta ja cheeriä jotka ovat hyvin fyysisiä lajeja, että kyllä minä pienet sali käynnit kestän :DD. Kiitos kaikista vastauksista!!

Kommentit (3)

Vierailija

Tod näk jos sää harrastat jo urheilua niin se on sulla geeneissä se pieni pylly, eikä sitä kasvateta millään "pienillä" salikäynneillä.....

s-sarja

Jos todella haluat isot pakarat tulee sinun tehdä vähintään kuukausia

isoilla painoilla liikkeitä. Teet niin raskailla painoilla että

jaksat max 6 kertaa ja seitsemättä et vaan jaksa.

Kun olet kehittynyt niin että jaksat, lisäät painoa jotta jaksat sen 6

kertaa taas.. progressio on tärkeä tässä kuten myös riittävä

proteinin saaminen päivittäisessä ruokavaliossa.

pienenä bonuksena tässä on alapään vahvistuminen joka

lisää itseluottamustasi.

Liikkeitä:  askelkyykky,

https://www.youtube.com/watch?v=BfVJcq7WroM

Lisää aina kiertoa oli liike mikä tahansa.

Kehityt symmetrisemmaksi kropaltasi.

Onnea matkaan. :)

Vierailija

Mun juttu liittyy osittain samaan asiaan.. Mul on normaalin kokoinen perse, mut jostain syystä oikea pakara on selvästi pienempi ku vasen. Jotenki aina jännitän automaattisesti vasenta pakaraa ja kävelenki jotenki epäsymmetrisesti niin, että käytän enemmän vasenta jalkaa. Tää vaivaa mua tosi paljon. Olisko tähän vinkkejä? Vai pitääkö mennä fysioterapeutille?

Ps. Jos oot kolmetoista ja urheilet paljon, niin sen takia peppu ei kasva paljoa. Kehoon ei tällöin ehdi varastoitua rasvaa ja lihaksia kunnolla. Oo vaan onnellinen, koska saat ainaki syödä herkkuja rauhassa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat