Juoksutrikoot miehellä ?

Vierailija

Mitä mieltä olette jos mies käyttää juoksutrikoita salilla ja lenkkeillessä ?
Jos on pitkä ja hyvä kroppanen kuitenkin

Kommentit (3)

Kunto. Urheilija

Miesten pitäis käyttää  vaan enemmän ja enemmän trikoita kaikessa liikunnassa. Trikoot on mun mielestä parhaat kaikkeen urheiluun.  Ne on mukavat pitää ,  tuntuvat todella hyviltä päällä ja lisäksi ne on  todella hyvännäköisiä. ite pidän pelkkiä trikoita salilla. Lenkillä aina trikoot  jalassa , tykkään pitää myös tiukkaa yläosaa. Trikoot ja kompressiot toimii parhaiten kun ne vaan on tarpeeksi tiukat. Mun mielestä miehet ja kundit vois pitää trikoita myös  urheilun ulkopuolella ihan vapaa-ajanhousuina verkkareiden, collage- housujen  tai farkkkujen asemesta.  Sellaisia  housuja miehille on jo olemassa  ja niitä myydään. 

Trikoot  tulevat varmasti syrjäytttämään tavalliset verkkarit.

Vierailija

Mun mielestä tikoot ei oo okei miehillä. Jos on ylipainoinen, niin se näyttää ällöltä. Sitte taas laihoilla ja lihaksikkailla ne taas näyttää homolta. Ainoastaan perseen peittävän paidan kanssa trikoot menee jotenkin. En myöskään pidä naisten trikoomuodista. Se on pelkkää kamelinvarpaiden tai stringien esittelyä.

Mies

Yli 30v mies ja pidän lähes aina kotona trikoita, paljon parempa niissä tehdä kotitöitä kun roikkuvissa ja kuumissa lököhousuissa.

Jos joutuu vielä kyykistelemään ja nostelemaan niin ei tarvi olla kiskomassa housuja ylöspäin joka toinen sekunti.

Pitää kuitenkin kroppa olla kunnossa ettää trikoot näyttävät miehen yllä järkevältä.

Pari nais tuttavaa on katsonut pitkään ja naureskelleet trikoilleni, ymmärrettävää jos ei ole itsellään kroppaa pitää muita kun lököttäviä housuja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat