En osaa olla luontevasti miesten seurassa

Xea

Oon siis 21v nainen ja mulla on ollu oikeestaan aina ongelmana se, että en osaa olla luontevasti miesten seurassa (joskus ala-asteikäisenä poislukien) enkä myöskään jutella niiden kanssa. En oo ikinä ollu miesten kanssa lähemmissä tekemisissä eli seurustellu, treffaillu tai yhtään mitään. Osaan esim. oman isän tai veljien kanssa olla ihan normaalisti, mut esim. Joku kaverin poikakaveri jos kyseessä niin jäädyn ihan täysin ja haluan paeta paikalta vaikka kyseessä täysin neutraali tilanne. Muutenki kuljen kaupungilla jne. "laput silmillä" eli en huomaa ympärillä olevia miehiä vaan meen vaan eteenpäin. Työpaikalla (hoitoalalla olen) ei ole mitään ongelmaa keskustella esim. miespuolisten hoitajien, lanssikuskien kanssa, koska olen silloin hoitsun roolissa ja keskustelut usein töihin liittyviä tai tyyliin jotain "mitä kuuluu?". Eli miesten suhteen oon jotenki tosi pidättyväinen ja etäinen. Naisten kanssa taas keksin juttua ihan ongelmitta vaik ois täysin tuntematon. Eli en mitenkää ujo ole. Muutenki oon ihan tavallinen, fit ja luonnonkaunis sporttityttö. En pahemmin meikkaile, kun oon tyytyväinen itteeni sellasena kun oon. Ehkä miehet saa musta kuvan, että oon jotenki etäinen tai kylmä tai ylpee ihminen, vaikka en oikeesti oo. Tai sit niiden silmissä oon ruma tai jotain. Oon mukava, fiksu ja ystävällinen. Ehkä yleisesti oon vähän pidättäytyvä ihminen ja emmän tarkkailen ensin. Vaikka asunki ja viihdynki yksin ja nautin yksinolosta ja omasta rauhasta, niin joskus oon miettiny et ois kiva ehkä joskus seurustella jonkun kanssa jos sattuu semmonen tilaisuus eteen tuleen. Mutta ku tää ongelma. Oisko kellää mitää vinkkejä tai samankaltaisia kokemuksia? Ja tiedän, tuli sekava teksti.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat