Kuinka usein?

Vierailija

Kuinka usein pitkässä parisuhteessa olevat harrastavat seksiä?

Meillä 5 v takana ja pari kertaa kuukaudessa touhutaan.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Aika vähältä kuulostaa pari kertaa kuukaudessa...mut jos molemmat tyytyväisiä nii hienoa. Itse sekoaisin jo viimeistään kuukaudessa ilman seksiä. 1-2 kertaa viikossa meillä mikä on lapsiperheessä aika hyvin.

Vierailija

No kylläpäs sitä ollaan selibaatti-ihmisiä tai vaihtoehtoisesti panopupuja. Meillä on yleensä vähintään kaks kertaa viikossa tai sitten joka toinen päivä, joskus useemminki. Ei ole ihan säännöllistä. Tiedän, että mies haluais aamuin illoin. Tää hiertää meidän parisuhdetta aika paljon. En voi kuitenkaan pakottaa itseäni harrastamaan seksiä, jos on vaikka tosi väsy illalla tai kiihottuminen ei vaan kerta kaikkiaan onnistu. Se saattaa johtaa siihen, ettei seksistä enää nauti, ku haluaa vaan miellyttää toista. Mieluummin annan miehelle nopeen suihinoton ennen nukkumaanmenoa, jos en ole itse yhtään sillä tuulella. Mies myös nauttii siitä, jos saa runkata ja laukeaa mun rinnoille tai pepulle suihkussa. Sillon ei naisena tarvi tehdä juuri mitään, mutta mies pääsee nauttimaan, niin ei oo sitten heti vonkaamassa lisää.

Lisäksi, jos naisena seksi ei yhtään huvita, niin se saattaa johtuu siitä ettei osata keskustella asioista. Miehelle pitää muistaa kertoa mistä tykkää ja mistä ei. Jos seksi on pelkkää toisen miellyttämistä, niin ei siitä voi aidosti nauttia. Jos vaikka kiihottuu siitä, että toinen hieroo sun niskoja ja selkää ennen seksiä, niin se kannattaa sanoa ääneen. Itse ainakin naisena olen saattanut kuvitella joskus, että mies osaa lukea ajatuksia ja tietää heti mistä pidät. Kuitenki nainen ja mies kiihottuu aika eri asioista. Siksi asiat pitää vääntää varmuuden vuoksi rautalangasta. Itse en innostu jos toinen lähettää peniskuvia, vaan kiihotun enemmänki siitä, ku on kotityöt tehtynä ja hyvää ruokaa ku tuun kotiin illalla. Sitten, jos mies ei edes halua yrittää tuottaa naiselleen nautintoa, niin kannattaa miettiä huolellisesti haluaako jatkaa semmoisessa parisuhteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein pitkässä parisuhteessa olevat harrastavat seksiä?

Meillä 5 v takana ja pari kertaa kuukaudessa touhutaan.

Yhtä usein meillä. Elätkö puutteessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En, koska mielestäni laatu korvaa määrän, ainakin meillä. Eikä mieskään ole ikinä narissut.

Kieltäytyisitkö jos olis useammin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat