Erosta selviäminen

Oikeesti loppu

Onko kohtalotovereita? Oon24 v tyttö, romanttinen persoona joka ei pääse erosta yli.. Mut jätettiin 2.5 (1vuosi avoliitossa) vuoden jälkeen yllättäen.. Samana päivänä ku olis ollu aihetta juhlaan (sukulaisen häät).. Tuntuu että oon edellee aivan traumatisoitinut vaikka tää tapahtu lokakuussa.. Suhde oli elämäni ihanin asia mutta jäbä alotti koulun syksyllä ja yhtäkkiä tokas etteu ole mulle enää aikaa. . Nyt kuitenki tapailee jo uutta ja tapaillu jo kauan.. mä en pysty ajattelemaan muita miehiä vaikka oon yrittäny tapailla mut ajattelen vaa et ne ei ole semmosia ku tää mun exä.. Tarviin tsemppiä mun kaverit on kaikki suhteessa ne ei pysty asettuu mun saappaisii :(

Kommentit (7)

Vierailija

Hiukan kliseistä sanoa, mutta jos mies olisi ollut oikea sulle, se olisi kyllä pystynyt järkkäämään aikataulujaan. Aika törkeää sanoa ettei ole aikaa seurustelulle ja sitten onkin jo toisen kanssa.... varmasti jossain vaiheessa löydät jonkun arvoisesi. Nauti nyt sinkkuudestasi, siinäkin on monia kivoja puolia vaikka juuri nyt ei siltä tuntuisikaan :)

Vierailija

Jotkut tarttee aikaa kauemmin ja jotkut aika nopeastikin toipuu tollaisesta. Suret sen mitä suret ja jatkat elämää...tottakai jos menee vielä kauankin aikaa ja ettet tahdo saada elämästä otetta niin sitten apua ihan jostain muualta kuin täältä...ei tollaisesta toipumiseen taikasanaa löydy. Voin sinulle kokemuksella sanoa että kaikesta selviää ja tulee eteen toinen toistaan surullisempaa asiaa mutta kun päätät asian ylittää ja siitä selvitä niin sen myös onnistut nujertaa. Nyt tyttö leuka ylös ja eteenpäin...mutta vain sellaisella vauhdilla mitä itse pystyt!

Vierailija

Mun mielestä on täysin ok olla vaikka vuosi harmissaan poikaystävän menetyksestä. Kannattaa kuitenkin pyrkiä jatkamaan elämää muuten normaalisti, tehdä kivoja asioita, urheilla jne. niin saa muutaki ajateltavaa. Joku uus harrastuski voi tuoda sellasia ystäviä, jotka on vastaavas elämäntilantees. Muista kumminki olla itselles rehellinen, että oliko se mies todella niin ihana, ku vaan yhtäkkiä päätti jättää ilman oikeesti todellista syytä, Itselle kävi vähän samalla tavalla, ku pääsin opiskeleen toiselle paikkakunnalle, niin exä ei halunnukkaa jatkaa kaukosuhteessa. Hänellä olis ollu jopa mahdollisuus anoa siirtoa mun uudelle opiskelupaikkakunnalle, mutta se ei vaan kiinnostanut ku oli omat kaverit mua tärkeämpiä. Syvä rakkaus ei koskaan lopu välimatkan tai haastavan elämäntilanteen vuoksi.

Jos alkaa tuntua kuitenkin, että sydänsurut haittaa elämää vielä tosi pitkään eron jälkeenki eikä omat eväät riitä, niin terapiasta voi olla hyötyä. Sun tapauksessa en kuitenkaan näkis, että se on ajankohtaista. On kyllä täysin ok olla vielä harmissaan, varsinki ku toinen on toipunut saman tien ja alkanu seurustella jo uudestaan. En kuitenkaan stalkkeroisi enää hänen elämää millään tavalla. Se tekee vaan asioista vaikeampia. Se, että hän seurustelee jo ja ero tuli niin nopeesti osoittaa, että mies oli todennäköisesti miettinyt asiaa jo pitempää, mutta ei ollut vaan puhunut sulle mitään. Siksi hänellä tuskin oli haluakaan yrittää jatkaa teidän suhdetta. Yksipuolinen rakkaus ei kanna valitettavasti kovin pitkälle. Sulle löytyy kyllä jostain vielä joskus ihana mies, jonka kanssa tunne on molemminpuolinen.

Saara1985
Seuraa 
Liittynyt4.3.2016

Kyllä se siitä ja aika parantaa olotilan. Keskity tulvaisuuteen älä jää menneitä muistelemaan. Tiedän että se on vaikeaa mutta lopulta olo paranee ja voit tavata jonkun uudenkin. Hyvää viikonloppua.

Kohotalontoverri

Moi Woman!

I understand you. Mulla ollu sama sitsuation. Ite pääsin yli ajan kanssa, mutta voisit myös kokeilla easy come, easy go juttuu se toimi ainaki mulla. Tseppiä sulle tosi tosi paljon!!! Toivottavasti sait jotain noista yt:26v nainein

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat