Missä teetätte digikuvanne?

Vierailija

Kuten kaikilla muillakin, mullakin kone täynnä teettämättömiä kuvia! Nyt aattelin ottaa itseäni niskasta kiinni! Mutta missä teettäis? Missä on hyvä hinta-laatusuhde? Kertokaa mulle vinkkinne!
Onko kukaan teettänyt omista kuvistaa mitää sisustusjuttuja? Tauluja tms? Kertokaa näistäkin, kiinnostaa!

Kommentit (2)

Sanni23456

Mää oon aika paljon teettänyt tuolla Ifolorilla! Kyllä halvimmalla saa just netistä, ku vielä bongaat hyvät alennukset ja alekoodit siihen päälle!

Mää oon teettänyt canvastauluja, ifolorilla oikeestaan vaan. Mielellään kuulisin itekki kokemuksia muistakin firmoista!

Vierailija

Mää oon teettänyt Ifolorilla, ja halvimmalla saa ku teettää just netissä suoraan ja käyttää hyväkseen alennuskoodit ja tarjoukset! Tässä mun blogijuttu aiheesta: http://alennushirmu.vuodatus.net/lue/2016/01/halvimmat-digikuvat-saa-net... Photoboxilla on myös ollut tosi hyviä tarjouksia, mut en oo sitä vielä koskaan käyttänyt. Siellä ainakin on tosi monipuolisesti kaikkia sisustustuotteita.

(Mää laitoin jo yhden vastaavan kommentin, joka ei kuitenkaan näkynyt, joten älkää ihmetelkö jos tulee kaks samanlaista vastausta peräkkäin!)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat